陳柏宇太太經歷兩次流產 報喜訊再度懷孕:Baby girl is coming (14:18)

文章日期:2022年10月14日

陳柏宇(Jason)跟太太符曉薇(Leanne)育有一女陳羿辰(Abigail),今日他們報喜訊,4歲的Abigail要升級做姐姐,一家「四」口齊齊影了輯公布Leanne再度懷孕的照片,這胎是女兒。Leanne再度懷孕是鼓起很大勇氣,她生大女Abigail後經歷了兩度流產。2020年,Leanne因宮外孕導致左邊輸卵管爆裂,要緊急做手術切除左邊輸卵管。去年5月,她再度懷孕,可惜產檢時發現胎兒患有罕見病「愛德華氏症T18」,需要接受人工流產,痛失腹中13周的兒子,她曾說:「已經沒有勇氣去承受再一次的打擊」。

今日Leanne報喜同時說心聲,寫道:「上年我同自己講無勇氣再懷孕,今年估唔到上天送咗份禮物比我哋,感恩我可以再次懷孕。每日都抱住擔憂同感恩嘅心情,得來不易嘅禮物,只希望妹妹健康平安出世。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 符曉薇 懷孕