《季前賽》今晚首播 Edan展開漫長工作天 曬半張臉靚仔相 (12:49)

文章日期:2022年10月24日

由MIRROR成員姜濤﹑陳卓賢(Ian)﹑呂爵安(Edan)和邱士縉(Stanley),聯同ERROR成員193(郭嘉駿)及肥仔(梁業)﹑張繼聰﹑陳安立﹑葛綽瑤和童愛玲等合演的ViuTV原創劇《季前賽》今晚(24日)首播,ViuTV的官方Ig昨天貼相預告:「 如果我哋咩都怕嘅話,我哋嘅人生就無辦法前進。無論係流落街頭嘅痴漢隊,抑或係精英級別嘅翰林隊,都總會有迷失嘅時候。只要好好記住當初起步嘅信念,鼓起勇氣繼續前進,呢一步將會係衝破迷霧嘅關鍵一步!」

Edan在社交網除了分享《季前賽》劇照,並在Ig限時動態貼出今晨5點10已出發工作的Post,到早上8點半他再更新Ig限時動態,並貼出只有半張臉的帖文,他寫道"Long Day",相信今天Edan將度過漫長的工作天。

(即時娛樂)