譚玉瑛親揭離開兒童節目主持原因 被嫌唔夠後生:我消失都啱 (16:55)

文章日期:2022年12月06日

快將60歲的譚玉瑛,屬兒童節目元老級主持,打從1982年開始,她便主持兒童節目《430穿梭機》、《閃電傳真機》、《至NET小人類》、《放學ICU》,橫跨多個年代,不少市民也跟譚玉瑛成長,絕對是集體回憶。

譚玉瑛日前接受香港演藝人協會一個有關《傳承‧前輩》訪問時表示,談及當初加入無綫兒童節目組,她坦言相當難忘:「因為我根本唔知道應該點做,當我知道應該點做時,我就好鍾意做,鍾意到公司話要調我出去做話劇,我都拒絕,可能我比較短視,我嗰剎那好滿足同開心,我好鍾意做呢樣嘢,所以叫我做其他嘢都唔使喇。我同小朋友及老人家有特別感覺,對佢哋寬容度特別大,我同佢哋相處,首先要了解佢哋特質,你同佢哋講嘢都必須簡單同清楚。」

譚玉瑛於2014年離開兒童節目組,晃眼已經8年,她說:「當時主理人Sandy(余詠珊)有日叫我入佢間房,佢都幾清晰嘅,佢好想請一個好似我當年咁後生嘅人,做兒童節目,我都好明白製作人有佢理念,而我唔再年青,佢哋又唔知點樣整你走,每隔4年左右,我身邊主持就會換,但次次轉唔代表我唔使轉嘛,我都有諗呢件事,當佢(Sandy)同我講嘅時候,我又覺得合情合理,如果佢想請一個後生,我已經唔再後生,咁我就應該消失都啱嘅,當然都會唔捨得,我記得我當年採取嘅態度係靜悄悄,我冇講畀身邊任何人知....以前我放好多茶葉喺公司,一到放食飯時間,我就叫齊所有同事,因為一齊食飯可以叫炸雞同蒸魚,咁我就靜悄悄攞走所有茶葉,清咗個Locker,到第二個禮拜唔返工,大家就知我冇做,當時我係用咁樣態度面對...但唔知點解終於畀人知道咗,嗰次係我第一次知道,原來記者同你講電話係會錄音,跟住Sandy搵得我好嚴重,可能佢以為我主動搵記者講,總之唔係好開心,因為佢上司又話佢做乜搞到件事咁樣。」

譚玉瑛表示不再做兒童節目主持,她說:「當我冇做兒童節目後,第二個台有搵我,幫佢哋開一個兒童節目,我一口拒絕,原因就係可能我懶,當我冇做兒童節目嗰時,我由10幾歲開始做到幾十年,好多人冇我咁勤力,我唔做嘢又唔係寄生蟲,我自己係咁諗。」譚玉瑛再說指:「如果有一日我話我咩都唔想做時,一定係我體力出現咗問題,我唔希望有呢一日出現。」

(即時娛樂)