被大霧燈光擋視線 黎明見不到觀眾 似身處海中心開騷 (18:23)

文章日期:2022年12月19日

黎明(Leon)昨晚舉行尾場戶外演唱會,獲不少歌迷送上禮物。他拿着歌迷送的公仔珍而重之,指公仔的眼鏡彎了。Leon說︰「人家送畀我嘅禮物,我唔捨得唔惜住。噚晚有歌迷送咗一個公仔畀我,後來發現公仔只有一隻鞋,好彩今日搵到。」當他唱完《一生幸福》後,現場一片寧靜。當歌迷準備大叫「Leon」時,Leon突然有感而發:「好靜,你哋唔好講嘢。頭先有啲霧吹過,加上兩盞大光燈,我好似喺個海中間,完全見唔到任何人,好似一個人都冇咁。每次都有好多唔同嘅經歷,會喺自己腦海中記低。好彩今日冇落雨,要多謝個天,預祝下次見你哋唔使戴口罩啦﹗」觀眾立即歡呼認同。是次演唱會破天荒結合著名設計師Vivienne Tam的新一季時裝騷,Leon說︰「每次演出都有唔同回憶,大家喺唔同地方見面。今次有Fashion Show,唔知將來有冇機會行Catwalk呢?一定有嘅,來生啦﹗人哋喺台上嘅模特兒真係需要長時間訓練,無人唔辛苦㗎,最重要大家開開心心,過開心的聖誕、新年。」

王丹妮繼續擔任表演嘉賓,獲丈夫羅孝勇、女兒、母親及奶奶入場支持。羅孝勇騷前入後台,向太太說「Good Show」。正在澳洲修讀脊醫課程的他趁聖誕假回港︰「我特登飛返嚟捧場﹗老婆上台,我一定要睇,相信佢做到最好,享受舞台,我會畀佢10000分﹗」王丹妮指家人支持自己,也支持黎明。羅孝勇聞言笑說︰「 支持老婆、支持黎明!」兩人被問到可考慮同台演出時,王丹妮說︰「我冇幻想過,但我哋喺屋企有一齊唱歌。」羅孝勇這次回港,運用已學到的脊醫知識為太太舒解疲勞,他說︰「我仲要讀4年,但希望盡量幫老婆。」王丹妮則說︰「佢幫我放鬆筋骨,真係好有幫助。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黎明 王丹妮 羅孝勇