75歲林子祥開騷感觸哽咽 孖葉蒨文跳勁舞 亞博變大型Disco (15:44)

文章日期:2022年12月27日

林子祥(阿Lam)原定3月在亞博舉行《林子祥開心演唱會香港站》,因疫情而延期至昨晚(26日)開騷,全場爆滿。因為今次演唱會只舉行一場,很多阿Lam好友紛紛捧場,跟他歡度聖誕,包括朱玲玲和羅康瑞、莫文蔚一家、阿Lam兒子林徳信、胡楓、羅蘭、林建明、炎明熹等,星光熠熠。成龍、劉德華、張學友、郭富城、李克勤夫婦、容祖兒、楊千嬅夫婦、張敬軒等均有送花牌祝賀。

阿Lam之前於世界各地巡迴演出,2020年準備回港舉行巡迴最終站,但因疫情取消,相隔3年終於可以跟大家見面,他說:「我已經Smile咗3年,笑到梗咗。多謝你哋嚟到咁遠(亞博)都嚟睇,你哋個個打咗針喇?不過唔怕,你哋怕啲,因為我唱歌口水噴到好遠,今(昨)晚唔講太多嘢,太多太多歌,要唱畀你哋聽。要講,最近你哋睇新聞,話我喺邊度買咗間屋,假News!唔好乜都信知唔知。」

接著他感觸說:「我同沙麗(葉蒨文)咁多年,咁多演唱會,有3個大粉絲,永遠都睇,每一個演唱會佢哋都睇,今(昨)晚佢哋3個都唔喺度。一個係我媽咪啦,(哽咽)仲有兩個係沙麗爹哋同媽咪,今(昨)晚演唱會係特別唱畀佢哋聽。」

音樂響起,阿Lam飲泣中唱了《分分鐘需要你》,期間要幾度平復情緒。阿Lam唱最後一首歌《每一個晚上》時,亦感觸跟觀眾說:「我哋呢幾年經過咗太多太多,我希望你哋每一個都身體健康!」

阿Lam雖然年屆75歲,但寶刀未老,還一口氣唱了37首經典金曲,讓歌迷開心又興奮,半場已經企起身又歡呼跳舞。

阿Lam選唱不少經典電影主題曲,屏幕上播出他年輕時,和他合作過的女星經典電影場面,包括鍾楚紅、繆騫人、張艾嘉、楊紫瓊、關之琳等。安歌部分,阿Lam老婆沙麗現身,齊齊大唱70年代的士高Medley,亞博場館變成大型Disco,令氣氛再次高漲到頂點。

演唱會後,沙麗及阿Lam齊受訪,問到阿Lam甫開場,在台上感觸落淚,講到3個人不在,嚇大家一跳,阿Lam聞言補充:「佢爹哋媽咪唔喺度,不過我媽媽仲喺度,只不過冇嚟!嚟唔到睇呢個騷。」沙麗則說:「平時佢乜嘢騷都嚟睇嘅,不過佢今次唔舒服,喺屋企休養,冇辦法嚟。我媽咪爹哋上咗天堂,但我相信佢哋都一定喺係現場睇。」

談到昨晚演出,沙麗表示自己未上台前,一直留在控制台欣賞,覺得阿Lam做得好好,替他驕傲!」阿Lam則說:「咁話係Smile演唱會,見到觀眾反應咁開心,我都好滿足,係呢個巡迴嘅Happy ending。」

問到沙麗是不是阿Lam邀請她任嘉賓,沙麗笑說:「好似你冇邀請我喎,係我夾硬塞自己入嚟,本來我剩係做和音,睇住佢呢首新雞尾歌,跳舞又咁開心,跳得咁好,唔捨得唔跳,就跳埋一份,最緊要開心憑著愛Smile演唱會,個個笑住走。」

歌迷紛紛嗌安歌,希望阿Lam盡快再開騷,如果可以跟沙麗一齊開演唱會更令人興奮,沙麗笑言:「再講啦,要畀阿Lam休息下先。」阿Lam則說:「我哋從來冇諗咁長遠嘅事,順其自然,睇下點啦。」

(即時娛樂)