馮允謙紅館個唱未開售先加場 越洋通知父母好消息 (15:15)

文章日期:2023年01月10日

「唱作王子」馮允謙(Jay Fung)今年3月首踏紅館,舉行《JAYPOP LIVE@COLISEUM 馮允謙演唱會 2023》 ,反應熱烈,未開售已宣布加開1場,即3月25至27日,一連三場的門票,於1月12日早上10時起,信用卡優先訂票;同時宣布下星期一(16日)公開發售,各位「追風」(歌迷暱稱)要留意。

Jay在工作中突然接到公司通知加場,開心到大叫,他說:「好開心,剛剛收到公司好消息,我原定3月25和26日喺紅館舉行嘅演唱會加場,係呀,好Crazy!我完全無估到,特別開心、特別興奮,因為仲未公開發售,但反應好好,所以加開27號一場,我𠵱家好興奮又好緊張呀!」

Jay表示最想第一個通知父母,他說:「好想𠵱家即刻話畀媽咪和爹哋知道,不過呢個時間佢哋喺加拿大應該瞓咗,一陣我會通知佢哋,要佢哋到時留喺香港陪我耐啲!」對於演唱會籌備進度,Jay透露歌單已定了8成,主要都是他的創作作品,還有一些過去音樂會沒表演過的滄海遺珠。

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮允謙