李幸倪轉會後首支派台歌邀黃偉文填詞︰期待咗至少10年 (16:24)

文章日期:2023年01月12日

李幸倪(Gin Lee)昨天(11日)宣布加盟英皇娛樂,今日推出首支派台歌《Dum Dum》。她除了首次挑戰跳唱歌,更親自邀請出道12年也沒合作過的黃偉文(Wyman)操刀填詞。Gin Lee表示出道以來一直沒機會跟Wyman合作,期待了最少10年,因此今次加入新公司,第一時間親自邀請對方為新歌填詞。她說︰「一開始戰戰兢兢地發短訊給Wyman,我說『Wyman你好,嚟緊我會重新出發,我好希望可以同你合作』,他十分sweet地回覆『我都好Appreciate你一有機會就即刻搵我』。」

兩人客套一番後,Gin Lee立即告訴Wyman新歌的曲風及想表達的內容。她說︰「我記得入錄音室唱嘅時候,我心入面真係好感激佢!真係覺得,搵佢真係啱啦!返到屋企我都忍唔住send個voice message畀佢,我話『真係好多謝你!真係填得非常非常之好!』」Gin Lee透露跟Wyman聯絡時曾發生了一件小趣事︰「咁多年嚟,我同Wyman嘅溝通,呢10年可能都係1、2次。我轉咗新電話後,第一次message佢,我用文字,佢send語音,傾到咁上下,佢send咗一個message,都幾搞笑,佢話:『Gin呀,你介唔介意send個語音畀我呀?我想make sure真係你。因為我冇呢個電話號碼......』哈哈,佢驚其他人扮我,我就笑咗出嚟,我話:『係我呀係我呀,放心放心。』哈哈。」

Gin Lee在MV中以4個造型示人,她最喜歡Cool爆的黑西裝「Hunter Gin」︰「首先睇吓我對隱形眼鏡先,勁淺色,好似變咗第二個人;頭髮都經過好多次處理,漂咗染咗4、5次,坐咗幾十個鐘先有呢個效果。我依家呢個造型係MV入面好主要嘅角色,我好鍾意呢個角色,係『Hunter Gin』,佢會消滅所有唔好嘅我、唔同嘅Gin,令到我可以重生,我可以變成一個更好嘅自己。」

由於是跳唱歌曲,Gin Lee自言要將勤補拙,因此每天也花3、4個小時排舞,希望能掌握每個動作細節。她更加操體能,跳舞和健身,望要以最佳姿態示人。她透露︰「最初健身,心跳到140左右就頭暈,差唔多每次健身都頭暈,後來慢慢適應,自覺身體亦強壯起嚟,後來就算做激烈運動,心跳到180多都沒問題,應付自如。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕李幸倪 黃偉文