陳柏宇成首位香港歌手登THE FIRST TAKE 壓力爆燈勁緊張 (15:43)

文章日期:2023年01月17日

陳柏宇(Jason)早前應日本著名音樂頻道THE FIRST TAKE(TFT)的邀請,前往當地以一鏡到底方式,拍攝一次性的錄音演出,成為香港首位登上該頻道歌手,Jason表示這次拍攝壓力很大,更覺得今次是他的歌唱事業個人戰。

THE FIRST TAKE以捕捉音樂人一Take過演繹而聞名,至成立至今已擁有717萬Followers,成為日本最多人追蹤的音樂頻道,過去曾有不少猛人參與演出,包括前One Direction成員Harry Styles、Avril Lavigne、中島美嘉、Glay、《鬼滅之刃》歌姬LiSA,以及日本現今爆紅的YOASOBI、優里及Milet等,能登上這個國際級的大舞台,絕對是對歌手的肯定。

今次Jason獲邀參與TFT這個企劃,特別選唱了《你瞞我瞞》,音樂監製Edward Chan在編曲上大幅度改動,將這歌成為Folk Pop Song(民謠流行樂),再加入Chord Progression(和弦進程),令歌曲有別於港式流行樂編排,而Jason亦作出了適當配合,他說:「我要適當地去調整聲音上嘅演繹去配合,喺收到全新編曲後,我不停聽不停試,睇下有乜嘢聲音、演繹方式配合到整體感覺。」

從TFT的影片中可以看到,Jason一進入畫面時不禁唞大氣,戴上耳筒後擦一擦掌才開始錄音。Jason坦言錄音前一刻,他處於極度緊張狀態,他說:「喺香港開會傾TFT呢個Project時,已經好大壓力,因為唔知實際環境,又唔知自己狀態會係點,雖則拍攝前放咗個假,但嗰個假都係就住放,唔能夠太放任亂叫亂食,又要有足夠休息,另外又Keep住學唱歌,令把聲保持狀態。呢種壓力同平時錄新歌係唔同,因為好少可會喺咁嘅環境入面,錄一Take過嘅嘢,起初我係唔知冇走盞位,諗住好似喺香港咁,有乜可以再錄多次,但呢度就算有乜嘢蝦碌、失誤都好,都真係照出街,不過好在唔知,如果唔係我壓力更大!」

能夠成為香港首位登上TFT的歌手,Jason當然感到榮幸,但壓力之大已蓋過一切,Jason說:「今次係個人戰感覺重啲,所以盡量唔諗咁多唱歌或者表現以外嘅嘢,只求唱出水準。拍攝完畢之後就一身鬆晒,好似開完演唱會一樣咁爽!」問到他可會考慮到日本發展,他說一切隨緣,但首要是先要學好日文,因為當日在日本,有人讚他Kawaii(可愛),他都聽不懂呢!

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 你瞞我瞞