給十九歲的我|黃秋生維護張婉婷 留言反駁跟網民開火 (14:34)

文章日期:2023年02月08日

張婉婷執導的紀錄片《給十九歲的我》公映數天引發連串爭議,片中女主角王卓聆(阿聆)與佘麗薇(阿佘)向傳媒控訴曾反對電影公映,之後又有第3名主角「香港小姐」江冰瀅撰長文寫感受,稱當時被拍攝團隊誤導才會簽下同意書。張婉婷周日(5日)到戲院謝票時,宣布電影由2月6日起暫停公映,待大家釐清究竟發生何事,才決定電影會否再上映。事件引起社會爭議,導演張婉婷連日來被網民抨擊,但陶傑認為責任不在張婉婷,黃秋生亦支持張婉婷,更為此在社交平台與網民開火。

黃秋生今日凌晨在社交平台撰文︰「電影中,導演同演員多數都係打工㗎咋。唔係好似外行人以為咁,可以話事㗎。當然,有出品人身兼導演同演出嘅,不過唔多囉。我講自己咋﹗」有網民留言「電影公司同學校應該負更多責任吧」,黃秋生回覆:「你去餐廳食嘢嗰陣有冇先查清楚食材嘅來源?」有網民認為拍攝過程完全忽略了未成年人士本身應該被保護的權利,黃秋生反問︰「保護乜嘢?侵犯咗乜嘢?好奇。」有網民認為片中女生不願意公開自身的過去,但有人就拿去參展圖利。黃秋生直斥:「唔願意就咪拍啦﹗」另有網民解釋:「當年班學生係為咗學校建新校舍籌款,而班女生又不夠力去拒絕唔拍﹗」黃秋生說:「父母呢?好像似少咗啲人喎!」

有網民指「分紅都分唔少啦」,又指張婉婷已經不合時宜,是上世紀的人,黃秋生先留言「分完一半都冇」,再維護張婉婷說︰「有片拍就等如得?你人生真係簡單﹗」有網民認為一切都是導演錯,黃秋生反駁:「導演只係指揮製作組㗎咋﹗」有網民認為「咩崗位都好唔應該蝦人」,黃秋生回應︰「崗位同崗位係蝦唔到對方範圍內可以蝦嘅人,例如演員就冇權發通告,助導就唔使買飯等等。」

(即時娛樂)