新四十二章|陳豪街頭跳舞尷尬面紅 龔嘉欣全程忍笑 (18:46)

文章日期:2023年02月10日

陳豪在昨晚(9日)播出的新一集《新四十二章》中連環發放笑彈,在街頭大跳Krumping。劇情講述螢嬌(龔嘉欣飾)懷疑章經(陳豪飾)間接害死自己親哥哥,十分生氣兼消失於章經視線範圍內。失落的章經四出尋找螢嬌,終在大廈天台找到生滿鬍子的她。螢嬌一見章經立即火遮眼,除了差點將章經掟落樓,更出拳打爛石牆泄憤。為了𧨾回螢嬌並為過去作出補償,章經在Mon姐(江嘉敏飾)獻計下在街頭跳勁舞。

陳豪在30秒的跳舞片段中踎地、轉身、扮開槍兼扮中槍,十分賣力。監製陳維冠拍攝前要求陳豪跟足有「中國Krumping代表」之稱的張藝興「學藝」,因此陳豪在家中已不斷翻看張藝興的跳舞片段。雖然陳豪落足力學跳Krumping,但始終與原裝有一定距離,加上樣子認真予人搞笑感覺,令連串本來有型的肢體動作變得滑稽。

陳豪受訪時強調他有跳舞天分:「其實我係舞王,乜嘢形式嘅舞步都難我唔到!練習咗幾耐?乜跳舞要練嘅咩?」他及後認真的表示為了該段半分鐘舞步練習了數小時,但遭工作人員揶揄「睇唔出」。他被問到拍攝時在街上跳舞可尷尬時說︰「當日冇太在意旁觀者,可能已經習慣咗,其實嗰日主要都係希望將隻街舞跳得更加強勁。」

不過,官方花絮片顯示陳豪對住龔嘉欣跳舞時顯得有點尷尬,臉部、雙耳及頸部都紅起來。龔嘉欣見陳豪跳舞時亦全程笑不停︰「本來諗住佢只係跳10步左右,冇諗過佢跳咗成分鐘,好犀利。我拍攝冒時要忍笑,不過都覺得佢真係好認真。」

(即時娛樂)