新四十二章|江嘉敏學講港女3句 周嘉洛赤膊上陣曬腹肌 (13:28)

文章日期:2023年02月11日

無綫劇集《新四十二章》昨晚(10日)一集劇情講述Zoie(鄺潔楹飾)為幫Mon姐(江嘉敏飾)追求柯仔(周嘉洛飾),大方教她「港女冧仔大法」,除了教授秘訣及側頭等關鍵動作外,更以極嬌嗲表情及聲線高呼港女3句「好叻呀」、「點解嘅」及「唔知呀」。Mon姐在卡拉ok中立定決心,側住頭兼擠眉弄眼向柯仔連環拋出港女3句,可惜因為表情誇張欠自然,不但惹來柯仔連番鄙視,更反問Mon姐是否落枕。Mon姐之後又偷偷到訪柯仔家,及後柯仔突然回家,Mon姐嚇到四圍匿,鬧出不少笑話。嘉洛在這幕戲赤膊上陣,露出結實胸膛及六嚿腹肌。他自言身形不算好,一身線條是靠拍劇操出來。嘉洛說︰「經常消耗多過吸收,加上有時拍戲有郁動,所以唔需要刻意操練,上鏡都好似有啲嘢睇,但真人其實好瘦。」

另一幕戲中,柯仔在Mon姐、Zoie及肥叔(莫偉文飾)幫忙下,揭穿港女Dr. Lau(黃碧蓮飾)收兵真面目。黃碧蓮自出場以來一直備受關注,《2012年溫哥華華裔小姐競選》「最上鏡小姐」得主的她2014年因參選香港小姐而入行,及後憑《愛‧回家之開心速遞》刁蠻女「Dion」一角成功入屋,有「Mini香香」之稱。黃碧蓮讀藝訓班時已認識嘉洛,她大讚嘉洛很有才華,為人有紳士風度。黃碧蓮說︰「佢雖然細過我,但譬如拍攝時好凍,佢會拎件褸畀我。我記得有一幕佢要公主抱我,其實我好驚佢抱唔到我,因為我比較重。佢好sweet,雖然抱我時手都震晒,但冇令我覺得自己好重。」

(即時娛樂)