楊千嬅爆10歲兒子愛唱歌 想報名參加無綫《聲夢傳奇》 (18:11)

文章日期:2023年02月11日

無綫J2台節目《鋪鋪Poker》今晚(11日)請來楊千嬅現身,千嬅分享她與主持郭偉亮(Eric)的秘密,原來兩人同年同月同日生,是典型水瓶座性格,上周五(3號)生日齊齊踏入49歲。節目開始時,劉浩龍問千嬅最驚什麼物種,千嬅說︰「蛇蟲鼠蟻是基本驚,有毛滑潺潺、會郁有生命都驚。」她自爆老公丁子高叮囑她小心出牌︰「最初以為佢驚我輸,原來佢係唔想我輸得咁核突。」

牌局進行期間,Eric表示圈中有不少獅子座藝人,劉浩龍及丁子高均是最佳例子。他說︰「谷德昭都係,佢哋玩牌有一個特點,好少偷雞,開頭死都唔肯講畀我聽點解。後來佢哋解釋我聽,因為獅子座要面,好驚偷完雞衰咗個吓瘀呀﹗」千嬅表示嘮叨是獅子座人士的強項,她會用一招秘技對付老公。

談到去年萬聖節時為10歲兒子Torres佈置屋企,千嬅說︰「佢唔止儀式感重,仲鍾意扮鬼扮馬。佢好鍾意唱歌,仲睇晒《聲夢傳奇2》,識晒啲學員名,所以佢識Eric(《聲夢2》導師之一)。佢叫我問吓點樣參加。我話你唔好言之過早,10歲咋。佢唔知,以為係玩遊戲,唔明嗰樣嘢,唔明個壓力喺邊度。」千嬅又表示因丁子高愛吃,加上希望兒子可吃到自己親手煮的食物,因此近年已成為家中的廚娘。

(即時娛樂)

相關字詞﹕鋪鋪Poker 楊千嬅