ANSONBEAN首次為情歌填Rap詞 孖阿冰拍MV情人節放閃 (17:27)

文章日期:2023年02月14日

ANSONBEAN過去推出多首題材較為沉重的Hip Hop類型作品,不少豆粉(粉絲暱稱)盼他推出抒情歌,今年情人節,ANSONBEAN徇眾要求推出冧爆情歌,除親自填寫Rap詞外,更邀請「小薯茄」的吳冰(阿冰)擔任MV女主角,「豆冰CP」MV耍花槍放閃!

ANSONBEAN透露《聰明豆》原定去年聖誕節推出,結果情人節才面世,他說:「今次新歌邀請舒老闆(舒文)幫我度身訂做情歌,佢係一個好嚴厲監製,教識咗我好多嘢,原本首歌係聖誕節推出,但我哋想再做好啲,不斷改進,最終變成我2023年第一首派台歌,多謝舒老闆幫手邀請Wyman(黃偉文)填詞,我好開心。」

《聰明豆》班底強勁,據知錄歌時,舒文轉傳Wyman的WhatsApp錄音給ANSONBEAN,幫助他更了解和投入歌詞內容。他說:「當時段錄音係話,『呀!呢條女好煩呀!究竟佢諗緊咩?』,佢想我表達嘅感覺唔係好慘、唔開心,而係好似跟朋友吐苦水,遇到一個對自己若即若離嘅女仔,希望可以好似歌名咁,食粒聰明豆,解決到呢個煩惱。」現實生活中,ANSONBEAN可有遇過似有還無的女孩子?他坦言在英國讀書時曾經遇過,當時同樣找不到方法解決,未能令關係更進一步。

他說:「呢首唔單只係一首情歌,套用喺人生、工作上都可以,以我為例,我性格好『衝』,有陣時錄歌、練舞,覺得用『力』可以解決問題,所以錄《聰明豆》嘅時候,舒老闆不斷叫我聰明啲去諗,點樣可以唱好啲,所以呢首《聰明豆》除咗係情人節送畀豆粉嘅禮物,同時亦提醒我自己,做人要聰明啲。」

以往ANSONBEAN積極參與歌曲上的創作,今次亦不例外,首次嘗試為情歌填上rap詞,他解釋:「我冇信心寫情歌,但舒老闆覺得Music break部分比較靜,認為可以加入Rap元素,最後我用咗兩日時間寫咗個內容,但其實唔算係Rap,係一篇對話,講出對呢段感情無奈、一種內心嘅讀白。」

今次MV邀請電影《1人婚禮》女主角、「小薯茄」的阿冰飾演MV女主角,與ANSONBEAN配成「豆冰CP」。MV故事由ANSONBEAN邂逅剛搬來鄰居阿冰,互有好感,但當ANSONBEAN鼓起勇氣打算表白時,阿冰卻人間蒸發。

MV不乏甜蜜溫馨畫面,其中一場戲他們在窗邊晾衫,兩人耍花槍互打,不慎把衣服丟到樓下單位。問阿冰對ANSONBEAN的感覺,她笑說:「我覺得ANSONBEAN係一個好人,經常笑容滿面,我唔鍾意啲衰人,(但MV入面你做衰人,忽然間消失?)唔係呀!唔係呀!我係有原因消失,大家可以睇個MV猜想一下。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳冰 阿冰 聰明豆