ANSONBEAN新歌獲粉絲送巴士站廣告燈箱應援 (16:27)

文章日期:2023年02月25日

ANSONBEAN(陳毅燊)初嘗抒情歌,近日推出的新歌《聰明豆》,在各大平台播放獲得好評。一班豆粉(粉絲暱稱)在尖沙嘴彌敦道購下巴士站燈箱廣告,賀偶像新歌成績理想。ANSONBEAN得知歌迷的心意後,特意抽空到場快閃跟他們見面,更準備了大量聰明豆送給豆粉。豆粉見到偶像十分興奮,女粉絲們更向ANSONBEAN說「我愛你」及不同的「土味情話」,令ANSONBEAN難以招架。ANSONBEAN說︰「都好呀!土味情話我都諗唔到咁樣講,佢哋每一次都好有準備,令到我幾Refreshing,哈哈﹗」

ANSONBEAN原來一直想擁有一個屬於自己的廣告燈箱,因此看見粉絲為他實現夢想後非常感動。他說︰「自己一直都想擁有一個,今次係我嘅一個里程碑。好多謝大家喜歡同支持《聰明豆》﹗見到佢哋(豆粉)好想逐一望吓佢哋嘅樣。今次新歌反應好好,我會努力做好之後嘅每一個工作,唔會令大家失望,好快就會有新嘅作品見大家,希望大家都會鍾意。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕ 陳毅燊