廉政狙擊|58歲羅霖性感華麗vs.41歲胡定欣強勢中空 (17:43)

文章日期:2023年02月25日

無綫劇集《廉政狙擊》昨晚(24日)一集,ICAC臥底兼各大集團重要人物聚首雍華盛薈派對,一眾女角華麗登場。身穿低胸喱士裙的羅霖雖已年屆58歲,但皮膚狀態極好,身材亦保養得宜,魅力不輸同場其他年輕女藝人。41歲女主角胡定欣則以喱士中空透視裝赴會,壓場感十足,有大家姐風範。定欣笑言︰「如果當刻有人比我更有決定能力,咁做決定嗰個就唔係我。」

她飾演的屠敏暗藏悲慘過去,在意外中失去一條腿。屠敏在前晚(23日)一集遭洛子峰(黃宗澤飾)意外撞破躲在房間穿戴義肢,即時怒極掌摑子峰。製作組公開相關花絮片段,穿綠色腳套拍攝義肢戲分的定欣,除了要花大量時間與工作人員研究拍攝角度,有些場面更要屈起膝頭拍攝配合CG效果。她透露雖然因角色性格關係,平時無論跑步或走動均不需特別展現行動不便一面,但還是在細節上花了不少工夫,靠觀察殘疾運動員及其義肢替身的生活日常,令角色更真實。

定欣說︰「因為一啲起身坐低嘅動作,著住義肢嘅人始終都會流露少少唔自然。」談到掌摑黃宗澤一幕,她笑言:「每次拍呢啲場口,都希望可以盡量一Take過,唔好出錯,等對手唔使受咁多巴。」

定欣在劇中飾演方力申(小方)的繼母,她說︰「其實我同小方10幾歲時已認識。今次第一次合作做對手戲,仲要係一個咁樣嘅關係,感覺幾特別,有啲唔係好慣。最唔慣係要面對一個叛逆嘅小方,因為20幾年前我認識嘅佢,唔係一個咁嘅小方。今時今日我眼前嘅佢,無論戲外戲內都已經好唔同。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕廉政狙擊 羅霖 胡定欣