蔡天鳳碎屍案|郭富城現身馬場 方媛避見人 Bob斥網民留言不負責任 (14:37)

文章日期:2023年02月26日

28歲女模特兒、譚仔創辦人媳婦蔡天鳳(Abby)前日被揭發遭碎屍,警方拘捕前夫等4人,事件轟動全城。郭富城太太方媛跟蔡天鳳交情深厚,至今方媛仍未就事件發聲,不少網民在方媛社交網留言安慰她。城城今天(26日)現身馬場支持愛駒,平時方媛也陪伴在側,但未知是否未走出痛失好友陰霾,方媛未有現身,而城城由大批工作人員護送下入馬場,未有發言。

另外,曾擔任蔡天鳳婚宴司儀的林盛斌(Bob)得悉事件後感震驚,深夜更貼全黑圖悼念對方,並撰長文斥有網民不負責任留言,他寫道:「當見到有個女仔被好殘暴咁樣去殺害,佢哋竟然會寫啲極度冷血同侮辱性嘅留言,甚至有啲討論區嘅網民竟然攞件事出嚟講笑,到底個世界發生咩事?雖然,我相信只係少部份嘅人,但係,『佢哋』,點解要咁做?係咪網絡世界就可以冇任何界線?」

(即時娛樂)