趙增熹跟15歲Celine妹妹表演 向林家謙Edan招手合作 (00:56)

文章日期:2023年03月01日

趙增熹跟現年15歲的譚芷昀(Celine)出席銀行舉辦的活動,兩人在晚宴中合作表演《Stand By Me》、《愛是永恒》及《My Heart With Go On》多首名曲。Celine於2017年參加美國才藝節目《America's Got Talent》廣受認識,今次是趙增熹提議跟她合作演出。他說:「其實我都係Celine的Uncle,識咗十年啦!當年佢嘅唱功勁到嚇親人,佢係我音樂製作的學生,所以我哋不時都會合作表演。近年好多創作歌手,每位我都想同佢哋合作,好似『中學師弟』林家謙一齊玩吓都好。早前Gigi演唱會,知道擔任嘉賓的Edan有作歌,但凡係唱作人可以埋嚟,我都想有啲火花。」

趙增熹笑言自從擔任比賽評判後,不時接拍廣告,但仍未習慣見到「自己」。他笑說:「有口罩令時可以遮住先,但去到餐廳除口罩就會被認出叫『趙生』。」他透露拍銀行廣告後,順便開了戶口,現在有專人打理血汗錢。他說:「我試過自己管理資產,後來發現交畀專家搞好啲,雖然未可以叫『上咗岸』,但現在工作是我的夢想,好似想做教育方面,需要收入去幫助圓夢。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕趙增熹 譚芷昀