中年好聲音|周吉佩先斬後奏參賽 感激太太不離不棄 (18:05)

文章日期:2023年03月13日

無綫《中年好聲音》昨晚(12日)播出第15集,支嚳儀(Venus)、周吉佩(吉吉)獲得最高分82分,僅得70分的梁浩銓則被淘汰。周吉佩獻唱《留給這世上我最愛的人》,說要將歌曲送給太太及亡父。單親家庭長大的他哭訴:「後悔冇請過爸爸飲一餐茶,好多謝佢教識我要樂觀做人。我做歌手時好失敗,但太太冇嫌棄我又窮又冇出色,就算連份工都冇埋,佢都係好支持我,多謝太太呢10幾年對我不離不棄。」周吉佩真摯的演出令他贏得82分,肥媽感動表示:「唱得好好,好Feel到個感情,唔講喇。」郭偉亮(Eric Kwok)則說:「你今日嘅表演係我識你咁耐最好嘅一次。」

周吉佩與太太黃彥欣一同接受製作組訪問時,稱在人生最落泊時識了太太。他說︰「當時係佢執番起我,冇佢撐住,我唔知會點。」周吉佩今次參加《中年好聲音》原來是先斬後奏,黃彥欣透露︰「曾經反對過佢參加比賽,仲鬧咗交,當時係焗住要接受,但佢同我講:『唔使擔心,我唔同以前,依家長大咗,係一個好老公好爸爸,我會有承擔。』到咗依家呢一刻,我仲緊張過佢。」周吉佩最後發表愛的宣言︰「我承諾過照顧你一生一世,所以我一定會照顧到你離開一刻。」

支嚳儀獻唱《If I Ain't Got You》送給媽媽,雖然獲得82分,但評審的意見卻出現兩極。張佳添說:「一個成功嘅藝人,要畀人認識到你係邊個,你係有自己影子喺首歌入面,你冇去學任何人唱,我聽到嘅係支嚳儀。」Eric Kwok則說:「完全FeeL唔到你係唱畀你阿媽聽,反而覺得你想講『我要叻畀你睇一次』。呢隻歌啲技巧太犀利,你個CPU係應付緊技巧上嘅嘢,你想同媽咪講嘅嘢我係Connect唔到。」支嚳儀與媽媽一同接受製作組訪問時︰「反叛期都有試過離家出走,搞到媽咪好傷心,諗番起都好對唔住媽咪。如果唔係有媽咪,今日就唔會有支嚳儀,媽咪用咗大半世嚟照顧我,媽咪你下半世就交畀我!」

梁浩銓獻唱《時光倒流二十年》,僅獲70分全晚最低分。張佳添說:「今日把聲有啲緊,有啲走音情况。」Eric Kwok直言:「覺得你係中年,有把好聲,但係冇音!覺得你太顧人點睇你,成個表演淨係顧個技巧,入唔到隻歌講唔到個故仔。」最終被淘汰的浩銓表示︰「多謝《中年好聲音》畀機會我,可以收復番以往缺失嘅關係,想盡快和多年未見的爸爸媽媽食番餐飯。」

(即時娛樂)