陳家樂4月結婚過大禮 連詩雅收「流星錘」龍鳳鈪金光閃閃 (21:16)

文章日期:2023年03月26日

陳家樂與連詩雅(Shiga)4月24日結婚,一對準新人好忙碌,Shiga日前跟閨密搞婚前派對,梁諾妍與黎紀君等也有出席。今日安排過大禮,家樂與Shiga分別在社交平台曬過大禮的禮品。家樂有英皇老闆楊受成支持,照片見有一串5隻的大金豬牌外,還有7對龍鳳鈪,其中有幾對是重型「流星錘」Size,還有多套首飾包括頸鏈、耳環與手鏈等,要是全穿戴上身會變身「黃金戰士」。首飾外還有嫁女餅與海產禮品等。

家樂寫道:「準備咗幾日,今日終於過大禮,開頭以為好輕鬆,但原來都係緊張到瞓唔到覺, 好在兄弟多,今日著晒波衫唔踢波黎幫我做搬運工人。 」他又多謝客戶為他安排的過大禮的禮品。

Shiga亦有分享心情:「還有不夠一個月... ...原來比想像還有多的準備功夫,所以真係好感恩有好多兄弟姊妹,愛惜我們嘅好友、客戶,心情係開始有點緊張,先來個過大禮,辛苦一班兄弟姊妹們啦!#唔知點解媽咪反而有啲緊張」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳家樂 連詩雅