Anson Lo對粉絲流失半信半疑 Edan盼整隊MIRROR走埠 (18:18)

文章日期:2023年03月31日

MIRROR的盧瀚霆(Anson Lo)、呂爵安(Edan)及陳卓賢(Ian),今天(31日)到主題樂園出席活動,為卡通人物大跳應援舞。剛回港的Anson Lo表示,電影《盜月者》日本外景已拍竣,談到導演袁劍偉涉梁詠琪新歌MV抄襲風波,問可關心對方心情?Anson Lo及Edan均表示,在場沒有人提起此事,因拍攝很忙,沒時間傾偈,不過見對方很專心工作。

姜濤日前與隊友柳應廷(Jer)、李駿傑(Jeremy)飛東京匯合Anson Lo,並透露有Big Project,Anson Lo已收到指令不能透露詳情。

另外,Anson Lo及Edan將聯同姜濤及Jer,代表MIRROR到馬來西亞參與音樂節演出,被指此行為吸納海外粉絲以彌補香港流失粉絲。Anson指此行主要不是吸納海外粉絲,知道在其他地方,未必有龐大粉絲數目,純粹想透過表演,讓多些人認識MIRROR,Edan盼遲些可以整隊MIRROR一起走埠到不同地方見粉絲。

對粉絲流失一事,Anson Lo半信半疑,稱沒有特別留意有粉絲流失,Edan續說:「數量唔係好多,唔追有好多原因,但係咪因為咁樣,需要到其他地方吸納粉絲?冇咁犀利!唔會覺得我哋去到其他地方就吸到,無咁叻嘅!」

談到MIRROR官方歌迷會1周年活動,惹部分鏡粉不滿,Edan坦言場地都要錢,希望公司將來可以買大場地,Anson Lo則說:「暫時未收到有粉絲同我反映,當然每次見粉絲,都係愈多人、場地愈大愈好,但唔係我哋呢個崗位可以解決到。」

相關新聞:小男生扮靚想變盧瀚霆 結果跟呂爵安撞樣 Edan:佢大個會好靚仔

(即時娛樂)

相關字詞﹕盧瀚霆 呂爵安 陳卓賢