周星馳開Ig半年 粉絲人數直逼100萬 玩Q&A答謝支持 (13:32)

文章日期:2023年04月13日

周星馳(星爺)去年10月在Instagram開設社交帳戶,短短半年已吸99.7萬粉絲,追蹤者人數直逼百萬大關。星爺昨天(12日)發文表示︰「有望達到1,000,000粉絲之際,來個AMA答謝大家,各位可在評論區向我提出任何問題,小弟會從中挑選作回答。」

不少圈中人立即留言,傅嘉莉問︰「咁梗係最想請問星爺演喜劇的要訣是什麼? 點解可以咁多年睇咁多次都仲係咁好笑?因為有時諗到啲橋,但再做,都好似冇第一次咁好笑,但係點解你可以做出嚟咁好笑?」吳若希趁機自薦︰「點解你啲女主角全部都未結婚?人妻可唔可以演喜劇㗎?」岑珈其說︰「星爺仲會唔會同人影合照?定係已經變咗賭神?」

歐陽巧瑩問︰「經歷咗咁多,你有冇氣餒過,有冇對電影失去過信心,如果有,你係點克服?如果冇,你係點樣做到?同老公講開點解周星馳咁唔鍾意答問題,依家竟然主動叫人問問題~其實你期望啲人問你乜呢?」張振朗就無厘頭說︰「想問吓你着幾多號鞋?」有網民對他笑言︰「大佬你啲問題真係好正啊﹗」

(即時娛樂)