中年好聲音|周吉佩認爆冷奪冠 想再入行被觀眾見證進步 (23:52)

文章日期:2023年04月23日

周吉佩在今晚《中年好聲音登峯之戰》奪冠,成為首屆《中年好聲音》冠軍。他受訪時說︰「心情仲係好激動,好似發緊夢,冇諗過,今晚真係喜出望外。第1首歌見到自己有91分,真係傻咗,對自己多咗少少信心。」對於被指爆冷,周吉佩也認同︰「我覺得我哋6個都好犀利,李佳都係大熱門。不過,我覺得唔使諗邊個勁,我不斷催眠自己,同自己講今次係嚟表演。我上一場已經諗住輸,突然間一個鹹魚翻生。我今日係用輸嘅心情去玩。」

談到有網民認為冠軍應該是李佳,周吉佩認為賽果總有人滿意或不滿意︰「我之前嘅表現連我自己都覺得過唔到,網民對我有呢個諗法好合理。不過,我冇諗咁多,一直調整自己嘅心情,希望可以喺今晚保持番自己應該有嘅水準,因為我知道自己之前失準。網民嘅意見,我好明白,會慢慢做番好一步一步證明畀大家睇。」

至於如何報答太太一直以來的支持,他表示會和太太去酒店度假兩天。被問到會否再入行時,周吉佩說︰「睇吓公司有咩新節目安排畀我去嘗試,依家乜嘢工作都會嘗試。如有機會畀到我,我一定會再入行,畀大家睇到我呢10幾年嘅進步。」

周吉佩唱快歌

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕周吉佩 中年好聲音