陳展鵬單文柔愛打Golf 培養耐性兼增進夫妻感情 (17:12)

文章日期:2023年04月25日

陳展鵬、單文柔、張頴康、李思雅、蘇志威等,今天(25日)到清水灣出席《福幼慈善高爾夫球賽》,大會公布賽事籌得80萬。

陳展鵬與單文柔愛上打Golf,認為這項運動可以培養耐性,以及增進夫妻關係,陳展鵬笑說:「太太打乒乓波暫時唔係我對手,但我哋可以一齊打Golf,佢打Golf、做人妻同樣進步快,好多人以為佢已經打Golf好幾年。」單文柔指女兒年紀尚小,目標一家三口將來一起打Golf。

陳展鵬又透露即將為《逆天奇案2》開工,心情非常期待,皆因原班人馬再合作,他亦是第一次拍劇集續集,他說:「今年好精彩,之前為一啲劇集客串效果都幾好,就好似拍電影唔使多戲分,最緊要參與其中,觀眾睇得開心,除咗《隱形戰隊》收視報捷,我喺《法言人》客串的士佬都好過癮,稍後仲會有彩蛋,大家期待一下。」

(即時娛樂)