菊梓喬盼明年圓紅館夢 想跟Gigi合作 拍拖穩定先公開戀情 (23:17)

文章日期:2023年04月25日

菊梓喬(Hana)將於5月再踏九展Star Hall舉行演唱會,亦是她相隔4年再於九展開騷,舉行《菊梓喬Hanafinity演唱會2023》,更選擇「520」這個特別日子開騷,她解釋:「只因為有期, 但準備時間趕急,動作要加快,係一個挑戰,不過覺得好玩,4年前開完騷,原本計劃好快開part2,可惜遇上疫情擱置,今次並非part 2,係全新班底,亦係下半年巡迴演唱會開始。」

至於可會挑戰跳唱?她說:「要睇排舞老師覺得我可以跳乜嘢舞,但唔跳K-pop,可能挑戰現代舞,藝術感多啲,之前開騷都試過跳舞,唔掂啦,唔跳嗰啲,真係嚇親街坊,就好似音樂都有好多種,要揀啱自己嗰隻。」

Hana已在九展第3次開騷,但仍未踏上紅館舞台舉行個唱,Hana表示一直有申請,但未能成功,相信最快排到明年,她信心十足說:「紅館夢一定會實現,我算到2024年係好年,應該差唔多,仲要儲多啲粉絲,太耐無見佢哋,要見多啲,做番多啲音樂工作。」

她感覺到有很多粉絲已離她而去,社交平台粉絲留言,明顯少了一大截,她說:「覺得少咗,以前有幾百個留言,𠵱家得番百幾個,我唔開心囉,係咪唔愛我?唔想要我?所以『520』開騷,唔好唔要我呀!」

有指公司將資源重點投放在炎明熹(Gigi)身上,令Hana「一姐」地位備受動搖,她說:「無諗呢啲,我都冇係過『一姐』,係人哋講,我只係位拎住員工證小職員,之前1年出10幾首歌,𠵱家1年出幾首歌,分別好似好大,但其實一個歌手1年出幾首歌都好多,我從不在意力捧或唔力捧,鍾意聽的話,唔力捧都會聽,所以冇介意過,如有機會我都想同Gigi合作。」

與緋聞男友吳卓羲的關係,Hana總是答得耐人尋味,是否和吳卓羲真的拍拖?她只說:「緣份嘅嘢好玄,係你就係你,唔係你就唔係你,世事嘅嘢,你知我知咪得囉!我只想開開心心快快樂樂,我從小拍拖都一向超級地低調,不過如拍拖去到一個好好狀態,即係是好穩定,我覺得公開都冇所謂。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕菊梓喬 吳卓羲 炎明熹