搶花球片段曝光 泳兒感謝新娘連詩雅:非常準確的拋物線 (19:41)

文章日期:2023年04月26日

陳家樂和連詩雅(Shiga)日前舉行婚禮,在拋花球環節,由泳兒成功接到,其實李幸倪和關智斌受訪時也表示,會夾定讓泳兒搶到花球,張敬軒更表明樂做泳兒的婚禮策劃師及大妗姐。泳兒今天(26日)在社交平台貼出當日搶花球片段,當新娘子Shiga拋花球一刻,花球正正落在泳兒胸懷,而她亦緊緊接實,在場其他賓客都戥泳兒高興,甚至比她本人更開心呢﹗

泳兒寫道:「呢幾日大家一見到我就恭喜我『搶』到花球,其實都好多謝大家非常禮讓,加埋新娘子非常準確的拋物線,所以我就幸運地得到呢一個迎『面』而來的祝福。睇返條片見大家仲興奮過我本人,最重要當然係恭喜陳生陳太,一生一世甜甜蜜蜜,幸福滿瀉。」

新郎哥陳家樂也留言:「多謝你呀vincy 送左首咁好聽既歌比我」﹑當日的司儀林盛斌則寫道:「都話一定係你㗎啦﹗」

(即時娛樂)