張繼聰入樽失敗 籃球直飛場邊 謝安琪慘叫 網民︰師兄仲在生嗎 (16:29)

文章日期:2023年04月29日

張繼聰昨天在社交平台分享打籃球片段,他在第1條片中示範完美入樽,惟第2條片中的他入樽失敗,籃球飛向鏡頭方向,鏡頭外的謝安琪(Kay)大聲慘叫,阿聰落地後一臉驚慌地轉身。他在片段下寫下註解︰「Clip 1︰生活日常,懶型... Clip 2 ︰都係生活日常,嗰吓慘叫聲,☄️直飛老婆面門,😂依次GGGGGGGG......」

不少圈中好友及網民向阿聰送上慰問,表示「唔知下次嚟... 你哋個籃球架拆咗未」、「入樽者還健在嗎」、「冇啦冇啦你」、「跪電單車死氣喉」、「準備跪手機」、「睇嚟今晚要瞓金枕頭嘞」、「師兄仲在生嗎」等。謝安琪看見各人的留言後說︰「睇晒啲留言分享,大家真係好錫張先生,多謝大家咁關心佢。我見咁開心仲親自沖咗杯咖啡俾佢飲。你哋send過嚟嗰啲玻璃樽收到晒啦,留喺度備用囉﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張繼聰 謝安琪