衛詩雅如願拍驚慄戲感興奮 黃又南演變態髮型屋老闆 (13:20)

文章日期:2023年05月09日

由3位本土新導演-《樹大招風》金像導演許學文、陳翊恆、黃千殷分別執導,林嘉欣、衛詩雅、劉俊謙、蔡思韵、黃又南、朱栢康、朱鑑然、胡子彤主演,陳毅燊合演的新戲《失衡凶間之罪與殺》,將於5月25日上映,電影早前獲得「第26屆富川國際奇幻電影節」及「第7屆倫敦東亞電影節」邀請參展。

電影終極預告今日(9日)曝光,由許學文執導﹑衛詩雅(Michelle)及黃又南主演的單元《頭髮》,故事發展耐人尋味。戲中飾演髮型屋老闆的黃又南,對頭髮情有獨鍾,更會以特別的方式,收集靚女的頭髮留念,而衛詩雅飾演女團成員,出道時因為頭髮太靚,拍過洗髮水廣告一炮而紅,可惜愈做愈霉淪為「大茄」,為爭取演出機會,到又南所開設的24小時營業髮型屋護髮,卻換來驚險一夜。

外表嬌滴滴又經常拍愛情片的Michelle,原來是驚慄片忠粉,她表示終於等到機會接拍驚慄片,對新片上映超期待又興奮,她說:「我接到呢部戲,睇到劇本好興奮。本身好鍾意驚慄戲,造型愈恐怖愈鍾意。今次喺《頭髮》裏面我係一個女團出道後,撈極都撈唔紅嘅明星仔,唯一自豪就係把頭髮,但亦因為把頭髮太靚,而吸引呢個變態佬(黃又南)垂青。」。

另一位女演員張凱娸(娸娸),戲中角色與衛詩雅截然不同,外表是壞女孩,內裏卻不及衛詩雅剛烈,娸娸說:「戲中我飾演一名Wet妹,主要同又南做對手戲。雖然我同衛詩雅冇同場,但係我哋兩個女仔嘅外形同性格,形成強烈對比,不過同樣因為擁有一把好靚嘅頭髮,同樣畀又南睇中。」

黃又南為了演好角色,刻意留鬚和長髮,他說:「戲中因為我同人溝通唔到,所以戀上咗頭髮,覺得頭髮先係我朋友,我會不擇手段,希望擁有唔同嘅頭髮。」

電影公司發布《頭髮》之製作特輯,讓觀眾率先了解兩個角色的執念,曾導演許學文今次執導《頭髮》故事發展,他透露結局出人意表,大賣關子。故事以外,許學文著重建構好角色:「電影係講緊人嘅故事,搞好嘅都係個角色。 」

又南及Michelle更率先分享角色設定相當具挑戰性,又南指角色需要與頭髮交心:「頭髮同我呢個角色嘅關係,入面有愛,亦有安全感。更加可以同佢交到心,得我哋之間感覺到嘅嘢。」而Michelle則道出角色相當貼身:「我會形容頭髮重要過皮膚,呢個角色同我好近,係藝人,又係入咗行好多年,目標未必做到,前設已經幫咗我好多。導演好聰明,搵到一個點令人覺得又南冇乜攻擊性,其實係更加令人心寒。」

(即時娛樂)