盧覓雪不滿泥鯭批評姜濤遭粉絲圍攻︰人多就聲大 聲大就夠惡? (15:11)

文章日期:2023年05月11日

姜濤日前(7日)在《CHILL CLUB頒獎禮》上向台下11位MIRROR隊友發表「兄弟宣言」,遭RubberBand鼓手泥鯭(黎萬宏)在社交網連還發文暗諷姜濤、ViuTV和鏡粉,連累女友黃心穎被拖落水遭網民重提「安心事件」,引發雙方粉絲罵戰。RubberBand昨晚就事件發道歉聲明,稱「對於隊友近日失言而引起的風波,我們感到非常抱歉。經過隊友間反覆討論,在仍然堅信社會應要存在自由的言論空間的同時,我們亦深明表達手法、尊重不同聲音的重要性。對於是次事件引起之擾攘爭持,還有浪費了公共媒體資源,我們希望藉此向各受牽連單位及人士致歉」。

盧覓雪今早(11日)在其商台節目《在晴朗的一天出發》中說︰「我見到另一團人去道歉,做乜嘢呀,個世界係咪一定要咁樣㗎?點解呀?批評唔可以接受嘅﹗我最鍾意批評人,日日都有批評人,咁即係點呀,日日都要道歉呀?要話以下不代表商台立場,係咪啊?黐線﹗我睇到火都嚟﹗我學嗰啲人囉,我學啲惡形惡相、網上欺凌嗰啲呀。其實我唔係佢哋歌迷,不過我都睇唔過眼,真係要出聲囉﹗都係咁樣認為囉,係咪呀,批評一個人,每個人都有佢嘅言論自由﹗」

有主持認為現在的道歉跟從前的道歉,在格調上已改變,盧覓雪回答︰「有啲道歉係『我怕咗你囉,我同你道歉囉』,即係息事寧人,費事煩落去,有手尾跟。」她強調自己只是一位旁觀者,事件與她無關,但她看不過眼。盧覓雪說︰「其實有啲嘢與我無關,一個人批評一個人,我純粹係側邊見到佢批評佢,但係因為你批評一個人而遭受到一村人、一群人圍攻。『你做乜批評佢呀?』咁我覺得呢個現象不可取﹗人多就聲大,聲大就夠惡,係咪呀?個時代變遷咗,我明白,但係我哋呢啲老派人,睇嘢有自己嘅一套標準。我年紀大,我愈見到呢啲嘢愈刺眼,愈唔舒服,覺得點解要咁樣呢?我真係唔化㗎,化咗我可以肯定唔會再坐喺度﹗」

節目出街後,大批網民到《晴朗》facebook留言,表示泥鯭不是批評,而是夾雜住粗口的人身攻擊,認為「可以批評但不要用粗口人身攻擊」、「粗口唔係一個幽默感」等。

(即時娛樂)