網民推羅啟豪媽媽 參加《中年好聲音》 Janees真情剖白搞喊媽咪 (21:18)

文章日期:2023年05月15日

無綫昨晚(14日)推出特備節目《我和媽咪有個約會》,由陸浩明及薛家燕擔任主持,出席嘉賓包括周吉佩、李佳及兩名兒子、羅啟豪及媽咪Anne、黃洛妍(Janees)及媽咪Joyce、樊亦敏、 陳浚霆、何晉樂、詹天文、金永衡、彭家賢、趙頌宜及XiX,眾人先後獻唱《世上只有》、《魯冰花》、《念親恩》及《分分鐘需要你》等歌曲。

眾多環節,以羅啟豪與媽咪合唱《Cheek To Cheek》,及Janees與媽咪合唱《談情說愛》惹網民熱話,對於兩位唱得之人的媽咪,在節目中難得開金口,網民對兩位媽咪唱功感驚喜:「羅啟豪媽媽應該也參加中年好聲音」、「Janees媽咪Joyce好靚女,可以組雙J合唱團」。

啟豪與Janees分別對媽媽真情剖白,啟豪笑指自己小時候愛駁嘴,經常與媽咪因練琴問題有磨擦,啟豪說:「一開始我學琴,我媽媽話係我自願學,但之後我唔願學。」Anne聞言笑著補充:「我(嬲到)話會趕佢走。」

Janees則謂渴望媽媽的稱讚,她說:「我媽咪係一個要求好高嘅人,所以由細到大佢從來都唔讚我。」Joyce聽完感觸回應:「其實我唔係唔讚佢,只係我想佢更加虛心啲學習,唔好讚壞咗。」

(即時娛樂)