肥媽李鼎|肥媽公開婆媳相處之道 李家鼎自揭光頭真相 (18:02)

文章日期:2023年05月22日

肥媽(Maria Cordero)、李家鼎(鼎爺)及游嘉欣主持的無綫飲食節目《肥媽李鼎》,今晚(22日)播出新一集,主題是「半邊仔女」。肥媽將在節目中親授婆媳相處之道,她說︰「最緊要鎖住佢個胃,你煮啲佢鍾意食嘅嘢,咁就一定冇問題。」肥媽又自言不會鬧新抱,直指自己仔女鬧得,別人的女兒不能鬧。她說︰「如果有嘢想新抱改,我會透過兒子轉達,永遠唔會直接同個新抱講,一定唔可以。」

游嘉欣問肥媽對新抱有什麼要求,肥媽說:「佢𧨾得我個仔開心,同埋肯生就得。我會買減肥套餐畀新抱產後收身,等佢哋生完可以減肥,同老公出街都靚啲嘛。」游嘉欣之後問鼎爺:「你個仔如果話想娶大佢30歲嘅老婆,你會點?」鼎爺聞言嚇到眼凸。

明晚一集的主題是「飲食秘方」,肥媽炮製有壯陽功效的「酥炸生蠔」時,游嘉欣指很多食物都是以形補形。肥媽聞言說:「咁啲蠔似咩?」游嘉欣笑言似精子,令人摸不着頭腦。鼎爺說:「咁啲精子似蝌蚪,食蝌蚪吖笨!」游嘉欣天真地回應:「可能真係得㗎喎!男人食魚春係咪可以補春?」令肥媽、鼎爺哭笑不得。年近70的肥媽又分享護膚秘訣:「凍水洗面,暖水𠺘口,熱水浸腳,特別長命,皮膚都特別靚。」

游嘉欣又對鼎爺說:「你唔好嬲我,你有冇搵過咩偏方幫自己生頭髮?」鼎爺沒好氣答:「我搵到依家就唔使光晒啦!」鼎爺自言年輕時頭髮濃密,曾經有人找過他演小生角色,後來經歷兩次意外才導致光頭,只好認命。

(即時娛樂)