遭Tyson Yoshi取走手機 Do姐電話背景圖片意外曝光 (16:42)

文章日期:2023年05月25日

鄭裕玲(Do姐)為HOY TV拍攝旅遊節目,繼跟應智越和洪嘉豪分別到韓國及德國後,目前前她和Tyson Yoshi身在奧地利拍節目。Do姐又忘記拉好背囊拉鏈,Tyson Yoshi今午(25日)在社交平台貼片,片段中他跟住Do姐身後,Do姐背囊未拉好拉鏈,露出電話繩,令Tyson Yoshi輕易取出,並說:「咁易㗎咋?」之後他走到Do姐跟前說:「Do姐你電話呀﹗」

Do姐見狀則驚訝表示:「哎呀,我(背囊)冇拉拉鏈,點解你唔會話畀我聽?(Tyson:頭先有人想偷,我幫你阻止咗佢。)係咩?有賊仔呀?係咪好似你咁嘅樣㗎?(Tyson:唔係呀,你諗多咗呀,搞錯呀,下次唔畀番你呀﹗)」Do姐再在他的Ig留言:「呢個trip你究竟係保護我定整蠱我㗎?」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕Do姐 奧地利