相識近20年首度合作開騷 Juno幫周國賢解圍回應緋聞:傳我哋啦 (19:41)

文章日期:2023年06月05日

周國賢(Endy)和麥浚龍(Juno)相識差不多20年,2008年到外地因拍攝旅遊節目而成為好友,想合作開騷卻一直未有機會,今年迎來契機,下月於亞博舉行《852FES Awaken Music Endy Chow•Juno Mak》演唱會。

二人合作契機要由Juno在3月與樂隊於戶外騷演出後,當時Juno與樂隊想到新歌單,但未知何時再演出,剛巧身在英國的Endy與黃偉文飯敘,留意到Juno於音樂上已再準備好,相隔兩周就致電Juno傾合作,Endy說:「我好想做個比較大膽同實驗性嘅騷,但驚自己一個人唔夠,我哋相識於微時,亦喺音樂上合作過,但從未試過一齊開騷,今次就係契機。」

Juno表示時間夾到,和Endy合作從不需要想太多,並想到主題故事背景,以2人分別演繹出人和Al的對立性作元素,當中互唱對方的歌,他說:「自己亦有好多歌未公開演唱過,但2005年、2007年嘅歌,要喺2023年舞台上演繹,想重新編曲,畢竟有啲係20歲嘅歌,𠵱家我都差唔多40歲,對我而言有新刺激感,呢個係我明年開個人騷之前,最後一個演出。」

他們成為好朋友要由當年同是新人,出席頒獎禮記者會談起,當年歌手影大合照時,他們總是喜歡躲在後排,之後他們獲安排到日本拍攝10天旅遊節目,在外地相處變得熟絡,Juno說:「日對夜對而生情,雖然第一次合作,並唔係喺音樂上,但有種默契,唔係每日聯絡,不過當想到一個故事,而諗起Endy時,就會打電話畀佢,佢會留心去聽,佢有乜嘢事亦會打畀我。」

Endy透露2人聚在一起不講音樂,反而會傾貓經、烹飪、照顧父母等話題,多數是生活上的事,問可會互相分享感情世界?Juno說:「我成日都同佢分享感情世界,但佢冇,10幾年前就有!」

傳秘戀麥可怡(Krince)的Endy即道:「即係證明我𠵱家冇(戀情),傳啫!」Juno亦幫手解圍:「傳我哋啦,做朋友做到咁算係咁。」與女友Janine(戴庚玲)拍拖多年的Juno表示沒有結婚打算,認為結婚只是一張紙,相處得好才是最緊要。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕周國賢 麥浚龍