職工頭圍用膳 東京篇|林沚羿有語言天分 姜麗文大曬「為食」表情包 (17:30)

文章日期:2023年06月20日

J2昨晚(19日)推出由姜麗文(Lesley)及J2er林沚羿(Venus)主持的《職工頭圍用膳 東京篇》。2人走訪東京不同特色大小餐廳,除深入廚房重地,直擊各店招牌菜獨門烹調方法,亦會與各店老闆詳談,了解經營理念,及職工們安坐店內飯堂用膳,透過各有特色的員工餐,體驗東京食店的人‧情‧味。

本周兩位主持先後走訪了米芝蓮燒鳥串燒店、家族壽司店、港式點心餐廳、法式鴨肉拉麵及台式餐廳,分別品嘗CP值高且各具風味的員工餐,包括麻婆豆腐炒飯、味道一流的「剩菜」手捲、靚湯不可或缺的廣東菜、法式鴨肉拉麵等。

2位主持除大騷流利日語,Venus還同場加映韓語、英語、普通話,以及簡單的德語等。問到Venus為何這麼犀利,她自爆日語是自學:「從小喜歡看日本動畫,咁就慢慢學識咗。韓語係因為我喜歡音樂,大部分都係韓語,同埋我17﹑18歲嗰陣,想做練習生,所以上過幾堂。」

談到深入東京各餐廳飯堂感受,曾在香港餐廳打過的工Venus,坦言很喜歡那種「家的氣氛」,她說:「好似喺串燒店,佢哋無論工作同食飯都有講有笑,平時啲人話日本人階級觀念好強,但佢哋完全冇嗰種感覺,負責煮員工餐嘅員工,仲會特登買餸煮員工餐,好有家嘅縮影。」

Lesley則分別跟隨日籍夫婦及香港點心老師傅,到魚市場入貨及學包中式點心,其間她大晒「為食」表情包。Lesley笑言最難忘是沒想過餸頭餸尾,也可以是人間美食:「日籍夫婦因為成間店得佢哋兩個,所以員工餐好簡單,都係用啲頭頭尾尾嘅魚肉嚟到包手捲食,但原來呢啲望落唔靚嘅部分先至最好食。」

(即時娛樂)