《靈戲逼人》結局|柳芳消失後疑再現人間 張振朗解箇中謎團 (14:19)

文章日期:2023年07月29日

龔嘉欣、張振朗主演的劇集《靈戲逼人》昨晚(28日)大結局,當年殺死柳芳(龔嘉欣飾)及曲行雲(張振朗飾)的江志強(吳瑞庭飾)意外中劍身亡,阿駿(張振朗分飾)則受傷昏迷送院。昏迷中的阿駿沉醉美夢不願醒來,他在夢中變成上一世的曲行雲,與柳芳結婚生子。柳芳進入阿駿夢境,發現對方遲遲未醒的原因,雖感動但為令他趕快蘇醒只好忍痛離開。阿駿蘇醒過來,最後與柳芳忍淚含笑告別。

張振朗笑龔嘉欣拍攝結局場面時「直頭喊到想嘔」,他回想當日單看劇本已被觸動︰「呢兩個『人』一路以嚟行咗咁長嘅路,由冇可能相遇,到慢慢建立咗感情。阿駿仲幫阿芳搵埋曲行雲,點知搵咗咁耐原來阿駿就係曲行雲,而到搵到嘅時候,竟然就係柳芳要走嘅嗰一日,好多嘢偏偏擦身而過。雖然佢永遠就喺我隔籬,但我永遠掂唔到,因為佢係女鬼,去到以為掂到喇終於,點知佢又要走,呢個故事真係好淒美。啲觀眾喺街見到我都叫我雲哥,好多人問我『你去咗邊呀?』」

柳芳告別後,阿駿雖然傷心,但決定重啟人生。他在一次音樂比賽中,遇上與柳芳長得一模一樣的女孩。女孩在台上開心地為他和唱時,含淚望着他笑,加上阿駿一句「只是我怎麼也沒想到會再見到她」,留下開放式結局。張振朗表示︰「開放式結局係好事,所有嘢已經好sad,唔使sad到盡頭,觀眾睇咗會唔舒服。我覺得依家所有嘢要有希望,過程幾傷心都好,最緊要係見到曙光。其實結局嗰度,wide shot時已經有3個人企喺度,但阿駿望到中間嗰個係阿芳。其實喺第1集同一個Hall入面,阿駿講過佢以為淨係喺唱歌世界入面,想像先可以有無限空間,所以最後呢個到底係阿駿天馬行空嘅世界,定係佢真係見到阿芳,就等觀眾自己感受。」

龔嘉欣昨晚在社交網留言感謝張振朗及粉絲支持,期待再與張振朗合作。她說:「曲行雲,雲柳芳,前世今生,終於完結。多謝大家喜歡我們這一對,感謝拍檔總是投以信任,才能產生這麼好的火花,期待四搭。我知道,這個戲打破了大家對於靈界的睇法。這個阿芳確實很可愛,任勞任怨,做家務、下廚,什麼也難不到她,一直默默守護,陪伴她愛的人。多謝大家喜歡阿芳。」

(即時娛樂)