吳若希14歲愛犬離世 陪伴走過抑鬱結婚生B:妳是永遠無法替代 (21:54)

文章日期:2023年08月16日

吳若希(Jinny)今天(16日)在社交平台限時動態宣布愛犬離世,她先寫道:「Honey~媽咪愛你,多謝你等埋我哋先走,好乖呀你,有機會再返嚟做我個女。」然後再逐張貼出愛犬不同時期的照片,回憶過往相處點滴:「仲好記憶猶新,妳第一日嚟到身邊,已經好乖好黐身,仲要自己識得去廁所;呢段時期,妳好沉迷睇電視,每一晚固定時間就要坐喺電視前面等睇巾幗梟雄,次次古巨基一唱『未懼身上被子彈留痕...』,我就要提妳『唔好咁近睇電視』。多謝妳喺媽咪抑鬱症時期嘅陪伴,次次喊到收唔到聲,都有妳幫忙舔眼淚。多謝妳咁舟車勞累陪媽媽搬去澳門,喺冬天幫媽媽暖牀,陪我睡覺;陪Gigi學爬到依家返學;多謝妳令Giselle同Kylian學識點樣同小動物相處,令佢哋學識愛。」

最後Jinny不捨地寫道:「呢幾年好對唔住妳,因為妹妹弟弟嘅出世,花少了很多時間在妳身上,但妳依家好似愛我一樣愛佢哋,佢哋去邊你就跟去邊,有時見到佢哋跑跑跑,又會牧羊犬上身咁攔住佢哋,呢14年來,辛苦你啦~雖然已經有心理準備,但我依然很不捨得妳,因為妳是永遠無法替代的,全世界最乖的最打(得)意的小狗狗,快啲返嚟我夢入面,同我share下妳依家去咗邊,做緊咩,有咩玩,有無見到『吳係喵』。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳若希