何韻詩相隔幾年再到商台受訪谷新歌:有少少做番新人感覺 (13:19)

文章日期:2023年09月25日

已有一段長時間沒推出新歌的何韻詩,今天(25日)推出新歌《威廉》,並到商台《叱咤樂壇》接受訪問宣傳新歌。久未現身商台直播室的阿詩笑言,今天很早起身,似小學生去郊遊,她笑說:「有少少覺得做番新人感覺。」

阿詩的歌唱事業休息了一段時間,她坦言再出新歌感到有壓力,她說:「點解做番歌手?本身係一個歌手,本位係歌手,呢幾年擺埋一邊,內心係一路搵緊方法做番呢件事,但好多壓力,自己畀壓力又好,覺得人哋畀自己壓力都有,成個大環境好多嘢發生,以前模式已經唔可行,包括點樣做歌﹑做騷,呢幾年有疫情開始後,有一段時間好迷惘,再摸索﹑再振作匿埋寫歌,搵適合𠵱家音樂上語言,好多嘢唔同咗,對上一次出歌已經係2016年有宣傳嘅《親愛的黑色》,甚至乎嗰個Moment﹑個方法都唔啱呢刻自己。」

阿詩表示再做歌手,過程艱辛又漫長,她說:「我記得喺2020年疫情時間,我同大家一樣停咗,冇咗寫歌動力,生活上都Freeze咗,去到某個位,我經常同朋友傾,對方叫我去行山﹑郁下,嗰個動作令我想去郁喇,由嗰個moment開始,上online course學寫歌,過程令我重新愛上寫歌,之前有10年時間好怕寫歌,但上咗堂後好鍾意,好Free好開心,變番學生,我推薦創作人歌手去上堂,reboot所有嘢。」

阿詩今次找到新方法及新語言,過程中有沒有人幫到她?她說:「開頭係自己去搵,真心冇人幫得到你,以前嘅模式我會作曲,歌詞有人幫我寫,阿Y(黃偉文)係好好合作伙伴,呢6﹑7年我經歷變化,我成個人進化,好難託人哋幫我去寫,我都講唔到個變化係乜嘢,回歸原本音樂,

究竟首歌想講乜嘢,開頭Kick住咗,突然有個Moment,聽宋冬野一隻碟,感動在於唔知佢講乜,但就好感動,今次我講我感受畀你聽,『威廉』呢個人點走出嚟?係有啲奇妙,唔想解釋得太清楚,最奇妙嘅位,畀大家去感受嘅空間,成件事係好Personal嘅,好耐好耐嘅經歷,我可以話係最赤裸一次(呢隻歌),講嘅題材及感受,我希望大家可以唔使我去話畀大家聽。」

今次阿詩邀來相識多年好朋友黃耀明首度合作,跟李端嫻一齊做歌曲監製,阿詩激讚黃耀明:「開頭點解搵佢呢?我最記得前年『達明一派』有個騷,唱番佢以前嘅碟,好叻呀,達哥(劉以達)都叻,但明仔個叻,佢拿揑一個時代,拿揑一啲感受,佢用音樂語言好叻,聽好多歌﹑睇好多戲,呢啲真係天生,點樣用音樂講故事,呢個人適合用呢個方法,原來真係天生。

(開口邀請明哥做監製,有什麼感覺?)佢首先係有驚,話『唔好嘛』,第一次講係兩年幾前,可想而知中間慢嘅程度好驚人,大家中間冇催大家,就冇咗件事,年初Podcast停咗,要正正經經做番歌手,唔可以再等,好多嘢想Output用音樂講,停Podcast係破釡沉舟,呢單嘢要開始,正經去開始件事,李端嫻共同監製,分演角色,有少少似同學仔﹑另一個係爸爸。」

何韻詩在咪後多謝主持邀請她上台做訪問,她說:「感覺好得意,好似返去Muscle memory,但又有啲嘢唔同。(做番歌手如何?)好舒暢,噚晚唔夠瞓原因,首歌12點上架,我去睇comment,連comment都真摯咗,今次(留言)冇晒懶醒嘢,變得好真摯,公道講句,我以前都懶醒囉。(出碟?)就係做咗一首歌,要好正式講,進行中嘅有3隻,明仔(黃耀明)係主腦,佢要發啲嘢出去,我估會有一啲未合作過嘅新人,係邊個就未講得住。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕何韻詩 威廉 叱咤樂壇