薛影儀發文反擊經理人林寶玉 自爆「我想做主播」心願 (18:23)

文章日期:2023年10月14日

「亞洲心動娛樂一姐」薛影儀(阿儀)因行為不當被公司無限期「雪藏」,自言被她激到暴瘦10磅的經理人林寶玉下月離職,她離職前公開踢爆黃榕講大話,指對方絕非不知道阿儀的工作狀况。林寶玉自言曾多次以經理人身分,請求黃榕配合阿儀的工作時間表,讓阿儀先工作後玩樂,但最後均是無功而回;阿儀甚至為了與黃榕出席其他活動而推公司工作。

相關新聞︰林寶玉踢爆黃榕講大話 曾求對方配合阿儀工作時間表

阿儀今日在社交平台發文回應︰「我都已經講咗好多次,我係冇經常缺席,我只係一時時遲到。我舊年在ATV合約嗰陣時,佢有時叫我拍嘢,我都冇推工啦!呢一年有兩次缺席,我舊年去唔到新加坡,我之前預早通知咗。我4月9號點解缺席,我之前預早通知咗。我嗰次有事嚟唔到,公司又唔可以改期。我6月份嗰陣去完大陸,寶玉又叫我返嚟拍少少嘢。嗰日返嚟香港太夜,同埋又要帶兩套衫又麻煩,我都同佢講咗我嗰日未必嚟到,佢又唔可以改期。」

阿儀強調黃榕沒有帶壞她,指她比經理人林寶玉好人。她說︰「我之前講咗好多次,黃榕一直冇帶壞我,冇利用我,佢好人過寶玉。阿榕有時有活動通知我,有免費嘢搵我。而寶玉佢有活動唔會通知我,上次亞視有個台慶,有個選美活動,博覽館有活動,佢都冇通知我啦!我在AMM(亞洲心動娛樂)合約嗰陣,我去過馬拉幾次,有時在香港拍嘢,又去台灣,我都冇缺席啦!」

至於被指擅自盜取公司設立的社交平台帳號發放私人照片,阿儀重申絕無此事︰「我都講過我係冇盜用公司Ig,嗰個Ig係公司開畀我用,我放自己私人相,因為我最常用係呢個戶口。在AMM同ATV又要做一年合約,有啲人做唔到一年呀!有啲電視台係冇合約形式,我冇想搵啲唔使簽幾耐合約就可以做,我第時想做主播,拍嘢。其實高層同事暫停我工作,因為我講粗口鬧寶玉,佢就嬲咗我。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕薛影儀 林寶玉 黃榕