偕湯洛雯蜜遊法國影婚照 馬國明親解未婚妻「黑面」之謎 (13:53)

文章日期:2023年10月17日

拍拖3年多的馬國明(馬明)和湯洛雯(靚湯),鐵定年底拉埋天窗,2人日前被野生捕獲蜜遊巴黎。一對準新人逛名店時,靚湯表現不耐煩兼黑面,馬明則天然呆顯得不知所措,引來外界熱議。

2人原來已外遊返港,馬明還立即投入新劇拍攝,並接受無綫娛樂新聞台訪問,談到未婚妻被指黑面一事,馬明說:「當時我哋買緊嘢,話阿湯黑面,其實佢唔係嬲豬,佢好開心嘅,我哋估唔到喺法國,佢搵到一啲想買嘅嘢,喺香港可能一啲舖頭排隊都唔會有,喺法國佢排到呀,即刻畀到佢,所以佢好開心,但係我哋喺法國生活呢10日﹑8日,發現原來要適應法國節奏,法國人節奏好慢﹐好elegant﹑好悠閒同relax,好多時都要等,而香港人嘅節奏好快,我哋喺度諗『點解等咁耐嘅?』(你招牌天然呆?)我哋心諗仲要等幾耐?嗰個網民評述佢(靚湯)好嬲啦,但佢好開心,因為佢買到一啲想買嘅嘢,亦幫朋友買到佢朋友想買嘅嘢,其實好開心。」

馬明直認法國浪漫之旅是影婚照?他說:「係嘅,都好開心,請咗一班人同我哋影,班人好好,令我哋影得好開心。」馬明又大讚靚湯造型超靚:「佢係好靚嘅,同埋今次好好,搵咗啲衫都好靚,佢影咗6﹑7套衫都好靚,佢頭痛點揀相,一來佢又弗咗,加上啲衫好襯巴黎環境,𠵱家啲相未睇到,好多嘢要執,睇下幾時公開發畀傳媒。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕馬國明 湯洛雯 靚湯