鍾達茵就「掛住吳浩康」風波發文 籲外界指責前用智力判斷有否勾引人夫 (14:06)

文章日期:2023年10月18日

吳浩康(Deep)早前(10日)邀請歌手鍾達茵擔任其網上直播音樂會嘉賓,鍾達茵因對阿Deep說了句「我會掛住你﹗我會擔心你」,惹來阿Deep太太郭思琳不滿,在社交網發文及標籤了鍾達茵的社交網名字說︰「作為一個人妻,有人同我老公講埋啲咁嘅嘢,仲要開完Live凌晨孤男寡女去間無人嘅餐廳敘舊,不如大家估吓我會有啲咩感受吖?借問聲我老公喺自己公司去廁所有咩需要擔心。」鍾達茵數天(14日)後找來好友雷有輝(Patrick)一同拍片反擊,又轉發了3位友人標籤了她及寫上「掛住你」的帖子,回覆「點解要公然咁同人哋女朋友講埋啲咁嘅嘢」,表明自己已心有所屬。

鍾達茵今天(18日)再就「掛住吳浩康」風波一事發文,表示在新聞的刺激下,其社交媒體追蹤人數直線上升、迷你音樂會全場爆滿。她說︰「上星期因為一句講完都唔記得自己講咗句說話, 和跟那位邀請我畀機會唱吓歌嘅好友返去自己有份營運的餐廳『過個冷河』, 竟然被道德觀念深重嘅朋友們辱罵了, 更成為了半日鮮的娛樂新聞, 首先我衷心多謝得到呢個機會。本以為沒太多人關心嘅事情,原來很多朋友也知道, 嬉笑當中更加得到前輩的支持,拍了一條 『博見報』版本, 再加上有些朋友去了那間被名為『無人的餐廳』The Stadium食飯就hashtag 『#掛住你』給我 (重申本人是那間餐廳的營運者之一), 好明顯大家都覺得這是一件 『笑料』,再者我認為這也是朋友們支持我的一種方法。 可能臨近生日,心想事成,在生日前夕再一次成為 『半日鮮』, 而且得到嘅反應更激烈, 開始得到 『賤女人』 『臭貨』 這些美喻, 就連2.0都inbox我恭喜我博見報成功,還有一些長篇大論話我勾人老公嘅私訊... 更加可惜的是,這些對肉體不癢不痛嘅留言, 對我嚟講係完全冇影響力包括情緒, 唯一覺得心痛的就是『為什麼我朋友的另一半會公然地中傷佢?』有好處咩?」

「我經常講笑說, 堅持做多年音樂的人,只有一單緋聞,就可以將佢嘅好音樂發揚光大,難得今次畀我得到呢個機會,我當然把握試了一次。效果的確唔錯。話說今天晚上我會在大角嘴的Lost Star舉行我期待已久的迷你音樂會, 話說上星期初訂座率只有一半, 結果過了這幾天,訂座率已經超出了限額,簡單點來說,即是『全場爆滿』。 這短短五天,新追蹤我社交媒體的人數也直線上升, 而且engagement也有不俗的增長, 希望各位諗住食花生嘅朋友們順便都睇吓我做過嘅音樂,希望你哋會鍾意。最後和最想表達的是,人生苦短,如果日日都要嬲人日日都要憎人嘅話,其實你自己都好辛苦! 當你還擁有的時候,請珍惜吧!各位,我真係無唔開心呀﹗多謝關心﹗其實我真係好忙,冇咁多時間可以出街食飯,hashtag係人哋tag我我repost㗎咋。其實我個個星期都上電視㗎,唔使專登去博啲乜嘢,所以先至咁care free。我去嗰間酒吧都係因為要返去收舖而不是去蒲。比起娛樂新聞,我更加留意以巴局勢。點都好,我要多謝各大傳媒送俾我嘅生日禮物,我的生日是AK誕。如果想鬧我,之前可唔可以去睇吓個live,用自己嘅智力感受吓我係咪真係勾引緊人哋老公。利申,我呢個唔係反擊,而係我想同大家分享我個人嘅感受而已。其實我今個星期應該會見好多報,經濟版,仲會上好多電視添﹗放過別人等於放過自己。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳浩康 鍾達茵 郭思琳