呂慧儀指張景淳同住屯門區 讚緋聞男友睡相四正 (16:34)

文章日期:2023年10月24日

無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》的周嘉洛、呂慧儀,今天(24日)以萬聖節打扮出席宣傳活動,周嘉洛表示因凌晨開工,所以沒有剃鬚,索性畫花塊面遮鬚根。問萬聖節可有朋友相約去玩?他說:「萬聖節都冇假放,呢期特別忙,約都冇辦法,要開工,OK嘅,我鍾意開工。」

呂慧儀因聲帶發炎而聲沙,日前與兒子到主題樂園玩更一度失聲,靜到坐過山車及被扮鬼的工作人員嚇都嗌不出,遇到林盛斌還被取笑好靜,要同行的湯盈盈為她任「代言人」。

對於與她傳緋聞的張景淳被發現搭巴士睡覺,有網民懷疑張景淳從呂慧儀寓所離開,而要坐屯門開出的巴士,她說:「佢都係住屯門,但唔算鄰居,有啲距離,覺得藝人好慘,有時好攰瞓着,但被影到又唔好睇,希望大家下次見到唔好影,或者搖醒佢先影,不過佢瞓覺個樣都幾『四正』,Keep得住形象,大家見到我瞓着就唔好影,我驚流口水keep唔到。」

(即時娛樂)