馬國明豪娶湯洛雯 過大禮落足本 鮑參翅肚金器擺滿廳 (12:36)

文章日期:2023年11月29日

馬國明與湯洛雯下月飛外地結婚,攜手踏進人生新階段。婚禮舉行日子臨近,馬國明近日按照傳統進行過大禮儀式。湯洛雯今天(29日)在社交平台上載當日馬國明送到其娘家的大批禮品照片,鮑參翅肚、禮餅多到擺滿廳,湯洛雯站在這些禮品當中頓時變得十分迷你。除了山珍海味,馬國明亦送上大堆金器,包括6對分量十足的龍鳳鈪、每條至少有5隻金豬的兩大條金豬牌頸鏈、金頸鏈、金戒指、金茶具套裝等,非常豪氣﹗

湯洛雯說︰「又一項完成﹗原來過大禮係咁複雜,嗰日係有少少呆咗。不過好多謝馬生嘅疼愛,同各位兄弟姊妹嘅幫手,特別係Ella、湯樂瑤、林子善、黃嘉樂,任務順利完成。啲餅有成四大盤多到食唔晒派唔晒,而且啲盤聽講係傳承落嚟,好意頭好意頭。咁大個女第一次見到好似流星錘咁嘅龍鳳鈪,仲有好多隻豬豬,好靚好壯觀。今次過大禮可以咁順利,真係非常多謝尚囍非常細心同埋妥善嘅安排,負責人Marc亦都係一個開心果,仲特意安排咗一位非常有經驗嘅妗姐幫忙,辛苦你哋啦!」

好友高海寧留言︰「嘩~ 張相裝唔落啦!果然係過大禮!」不少網民亦留言指馬國明「豪啊」、「嘩嘩嘩,好勁呀﹗馬明落重本,娶到靚老婆」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕馬國明 湯洛雯