王菀之身兼四職做舞台劇 謝君豪演《Skylight 天色》嗌好難 (23:00)

文章日期:2023年12月13日

謝君豪、王菀之(Ivana)與梁仲恆將於本月底在演藝學院演出14場英國劇作家David Hare經典舞台劇作品《Skylight 天色》。Ivana是投資方、監製,翻譯與女主角,身兼四職,忙到瞓覺也沒時間,明顯消瘦,兩個拍檔也要她多吃東西,指她瘦到削晒變得弱不禁風。她表示沒有刻意減肥,但身形有變,笑言由加加大碼變加大碼,搵番條腰。

Ivana表示演出日子漸近,自己亦愈來愈繃緊,這個角色給她很大壓力。提到此劇是2016年黃子華及陳法拉也演過,劇名《前度》,問是否擔心有比較?Ivana稱沒想過比較,揀這個劇本因為有深度,有很多層次,自己好想演戲有所提升,好想接受這個挑戰。她說:「我哋呢個都算好唔同, 因為唔同人翻譯,唔同的故事場景設定都會令對白、內容及故事有變化。我用咗三個星期翻譯呢個劇本,當初我決定做嗰陣, 劇壇一啲朋友都驚喜,因為呢個係一個好好嘅劇本,亦非常有難度。最開心係邀請到豪哥,同梁仲恆參予演出啦,豪哥係劇帝,獲得最佳男主角。梁仲恆我真係好欣賞佢,佢做《媽媽的神奇小子》嗰陣我已經覺得佢做得好好。仲要係司徒慧焯導演,佢好嚴謹,要求亦非常高,有佢哋喺到,我就放心晒。」

謝君豪表示,這是他從演以來最難的一個角色:「我估係我一生人之中最難,最多對白的一個劇, 單係背劇本都背到傻,剛剛我哋梳頭化妝時,大家坐係到都重係一齊練緊對白。希望到時唔係100%熟,係300%先得。」Ivana接口說:「真係難度好高同好大挑戰,好彩豪哥喺到,教咗我好多嘢,唔係剩係背對白咁簡單,每句台詞狀態情緒都唔同,又要自然 ,又多感情變化.....。其實都仲有啲壓力,有好多劇壇大前輩,好識呢個戲啲人,帶住一個對比嘅心,入嚟睇我哋呢個演出,呢個戲可唔可以令人眼前一亮?好值得期待。」

王菀之與謝君豪早前合作《飯戲攻心2》,現在舞台再合作,他們笑說要記住角色,怕變了《飯戲2》角色的說話語氣。

謝君豪大讚兩個拍檔,說:「Ivana好犀利,識作歌,仲做埋翻譯,所以佢對對白好熟,又好有喜劇感,佢有另類嘅節奏,所以同佢合作好有新鮮感。」至於梁仲恆是舞台出身,合作好順暢,覺得他有獨特氣質,有時想法好特別,是好特別的演員,同樣給他新鮮感。

(即時娛樂)