馬浚偉明年轉新跑道暫別演藝界 上月個唱變告別騷 (17:31)

文章日期:2023年12月16日

馬浚偉近年身兼多職,除了幕前工作,前年開始更擔任香港電台創作總監,去年11月成為康樂及文化事務署的演藝專責委員會轄下戲劇類委員,今年又出任香港藝術發展局電影及媒體藝術範疇主席,以及另外2個藝術範疇的副主席。馬浚偉前晚(15日)在其主持的港台節目《同理‧繼續傾》中宣布離開港台及演藝界,他在社交平台上載在港台門外的自拍留影,寫下一句「香港電台,再見」。

馬浚偉接受《明報》訪問時表示上月已向港台請辭,明年其學業及工作方面將有大轉變,不能再兼顧港台及其他任何工作。他說︰「萬般不捨都冇辦法,都要有一個暫停。至於新嘅方向呢,我依家唔方便公布,要到1月份有關嘅公司公布。另外,我都會暫停幕前工作,暫時。有好多嘢,我暫時未能透露,明年1月頭就會清楚。」馬浚偉感謝聽眾朋友的支持,表示昨晚在節目中收到很多來電,未能一一接聽。他續說︰「好多以為我仲會繼續做舞台劇、拍電影同電視劇,其實我暫時唔會,嚟緊工作上會有一個好大嘅轉變。」

上月舉行的《幸福‧春夏秋冬Ma's Ter Mic演唱會2023》成為告別騷,馬浚偉表示事情雖在演唱會前醞釀,但他是完成個唱後才下決定。「我冇諗過嗰個係告別騷,但依家變咗告別囉...暫別啦﹗不過,我好感恩﹗大家1月時就會知道,我好鍾意挑戰同埋新嘗試。我正式算係暫別幕前,唔知道嗰次嘅《春夏秋冬演唱會》變成我暫別前嘅一個告別演唱會。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕馬浚偉