台慶頒獎禮2023|入圍視后10強感滿足 吳若希指對手太強:唔係諗住爭嘛 (21:21)

文章日期:2023年12月20日

龔嘉欣與吳若希提名視后十強,嘉欣回想臨危受命主演《靈戲逼人》,沒有時間做足準備,要在人鬼話題劇做到突破經典,壓力好大,非常感恩劇集受到觀眾歡迎,故會對自己保持一定信心,但面對阿佘與施嬅兩位強勁,已經不敢想太多:「我每年出席頒獎禮都平常心,入行15年仍然覺得自己很喜歡拍劇,有好多演員未合作過,都想跟阿佘與施嬅合作。」

吳若希直言能跟佘詩曼(阿佘)、李施嬅躋身候選視后之例,已感滿足:「對手太強,佢哋一個攞視后,一個攞大灣區最喜愛TVB女主角,唔係諗住爭嘛?不過我一定會扮靚靚參加頒獎典禮,不請我都自己揸車過去。」

戴祖儀與何沛珈入圍「飛躍進步女藝員」,祖儀讚對方是好好競爭對手,因為大家都很勤力,又笑言以前提名獎項,試過被爸爸取笑揀運動衫參加頒獎禮陪跑,但自覺今年表現大躍進,除了一劇接一劇,戲分亦愈來愈多,恨有獎項的認同:「提名都未夠開心,我希望攞到獎會真正開心,今年我會扮靚著性感,希望可以上台啦!我最近同期接演3部劇,拍《非份之罪》被武指睇起,親身拍動作碌落山,碌了幾次,真係飛躍。」

何沛珈今年參與劇集、主持和司儀演出,被大讚勤力,她稱要多謝公司台前幕後給予機會,覺得好滿足:「我不斷有自我檢討,希望做得更加好,今次未必夠祖儀強。」

相關新聞:台慶頒獎禮2023|蔡思貝睇淡爭視后 何廣沛撐陳豪冇得輸

相關新聞:台慶頒獎禮2023十強名單 高Ling何依婷女配大熱 龔慈恩江美儀出局

相關新聞:台慶頒獎禮2023|公布10強名單 5位前視后爭獎 佘詩曼頂頭大熱

相關新聞:台慶頒獎禮2023|新增「大灣區最喜愛」4獎 陳豪再鬥馬國明 佘詩曼李施嬅又內訌

 

(即時娛樂)