台慶頒獎禮|袁志偉膺「萬千光輝榮譽大獎」:TVB從無干預新聞部運作 (23:17)

文章日期:2024年01月14日

《萬千星輝頒獎典禮2023》今晚(14日)在澳門舉行,由無綫總經理(節目內容營運曾志偉負責頒發「萬千光輝榮譽大獎」。由新聞部的袁志偉奪得,袁志偉在無綫新聞47年,由記者﹑主播﹑採訪主任到主管等,相當專業,袁志偉說:「出鏡出得多,咁嘅場合未試過,從未諗過新聞部嘅人可以攞呢個獎,我覺得如果頒呢個獎嘅話,唔係頒畀我,我不過因為新聞部幾百人其中一個,頒嘅應該頒畀成個部門,不過我代表成個部門,首先要多謝TVB,唔係客套話,係好重要,一直以來,TVB老闆及最高管理層,從冇干預過新聞部運作,亦冇影響到我哋新聞報道方向及內容,呢一點要真正多謝管理層。」

他續說:「做記者﹑主播﹑採主﹑主管﹑總監,係我第一份工,亦係最後一份工,做咗47年,造就我不一樣人生,我做記者時,遇到8號風球及10號風球,我出去做現場直播,每年團年飯,我都會做花市直播,唔係一般普通人年年都遭遇情况,多謝TVB畀機會我。」

(即時娛樂)