呂爵安帶傷完成第3場MIRROR演唱會 自揭前晚開場跳唱扭傷頸 (12:33)

文章日期:2024年01月18日

男團MIRROR昨晚在亞博舉行第3場《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》,成員呂爵安(Edan)原來帶傷上陣,在前晚的第2場演唱會開始後不久就扭傷頸,要在演出前後接受治療。

他昨晚在Ig公開他頸背滿佈血痕及貼了止痛貼的照片,留言︰「Day 3 finished﹗實不相瞞,噚日第二場Opening跳到一半條頸突然閃咗一下,一落台立即嗌救命︰『瀨嘢啦﹗我好似扭親條頸,個頭向上郁會卡住﹗』Medical team即刻過嚟check下,發現真係拉傷咗,所以我噚日同今日嘅show其實都抬唔起頭做人。好彩Medical team喺show前show後都不斷幫我又按摩又電療又放血又超聲波,我先仲郁到下個頭,多謝你哋﹗見聽日放假,即刻嘗試咗人生第一次刮痧,個畫面都幾壯觀,希望消得切,不過真係即刻好咗好多!仲有13場,大家都要保重身子!」

完成首3場演出後,Edan亦分享了感受︰「其實每日做完都好似成個人散哂咁,但我哋都係會keep住每日俾盡100%,因為表演俾你哋睇係我哋最幸福嘅事,一見到你哋啲energy就忍唔住爆哂出嚟。等我哋唞番一日,#返嚟繼續爆﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安