飛常日誌|劉穎鏇挑戰土耳其話 蘇可欣史穎喬教梳空姐髮髻 (14:07)

文章日期:2024年01月23日

無綫劇《飛常日誌》自播出後引發「空姐熱」,除了劇中15位真‧假「空姐」引發熱話,就連以往飾演過空姐的女藝人亦成為話題。

無綫官方社交平台日前「食住條水」,找來劇中真.空姐蘇可欣及史穎喬拍片教大家極速盤出靚靚空姐髮髻;影片所見,手持不同髮飾的蘇可欣及史穎喬,以極簡單八至九個步驟已成功盤好「空姐髻」,雖然盤出來造型大不同,但同樣眼明手快、乾淨俐落。談到「空姐髻」,史穎喬搞笑謂梳高梳低會影響氣場:「我聽前輩話,如果梳得高,個氣場就會強啲。」

憑黑絲空姐Look熱爆網的劉穎鏇(Tiffany),她飾演的Karmen上周甫出場已搶盡焦點,今晚(23日)Tiffany再展示語言天分!劇情講述Jackie(蔡思貝飾)、Joyce(高海寧飾)欲協助一名土耳其旅客,可惜語言不通,幸好Tiffany及時出現並以流利土耳其話為她們解困,楊尚偉(馬國明飾)兩位前任亦於該場正式碰頭。

Tiffany早前在直播時坦言該場戲很大挑戰,她說:「今次係第一次接觸土耳其話,拍攝時真係安排咗土耳其人喺現場,佢幫我執正咗好多發音。」在旁的蔡思貝則說:「嗰場戲佢做得好好,同埋都好大壓力,因為佢要演到講得好流暢咁,仲要講一大段嘢,我就好舒服咁喺側邊聽住同睇住。」

另昨晚一集「機場4 Buddy」馬國明、高海寧、洪永城和徐榮齊齊去到東涌觀景山行山,該處可飽覽香港國際機場全景,又可以近距離欣賞飛機升降,行山打卡兩相宜。在第一集中,馬國明向蔡思貝求婚一幕便於該處拍攝,思貝大讚:「我好鍾意嗰場戲,真係好浪漫,個夕陽幫到好多手,個景真係好值得去。」

(即時娛樂)