舊愛張天穎戀上ANSONBEAN 吳啟洋︰恭喜佢囉 (17:32)

文章日期:2024年02月29日

P1X3L今天以嘉賓身分錄影ViuTV節目《周六食花生》,表示下月將聯同葛綽瑤(Yoyo)、許寶恆(Alice)、何洛瑤(Sica)、楊安妮(WinWin)及鍾卓穎(Ash)舉行演唱會,並透露將在騷上做出十分考急才的新嘗試,目前已開始綵排。談到MakerVille安排《造星V》的雷濠權(Jason Loi)、陳鎮亨(亨仔)、卓金樂(Kim)和王希晉(希晉)組樂隊ROVER,黃家灝(KC)與田曜誠(Tsoul)亦以KC & Tsoul Debut姿態推出首支跳舞片《GET SILLY》,P1X3L不擔心公司資源被分薄︰「我哋有唱片公司(環球)照顧,如有機會都想同KC & Tsoul Debut合作。」

吳啟洋(Phoebus)前女友張天穎(Jaime)與陳毅燊(ANSONBEAN)公開戀情,Phoebus說︰「恭喜佢囉﹗我同佢暫時冇聯絡。」他被問到可會驚訝2人拍拖時︰「唔會,佢有自己嘅選擇同自由。我唔心急拍拖,先做好個騷同工作。」《周六食花生》主持陳俞希被問到會否邀請近期新聞人物李龍基受訪時說︰「希望佢畀面。如果佢願意,我完全歡迎,同佢證清、平反都可以,可以安排個感情環節畀佢傾訴。」

(即時娛樂)