婚後事|Yoyo難忘每日一喊難抽離 羅子溢跟楊茜堯偶有拗撬 (14:35)

文章日期:2024年03月03日

由羅子溢、陳自瑤、黎諾懿、賴慰玲、羅天宇及王敏奕等合演的《婚後事》,

自播出後惹起網絡熱話,首周已爆出不少經典場口及對白,6位主角順理成章人氣勁升,劇集在內地備受熱捧。

為令觀眾更深入了解他們攝《婚後事》時心路歷程及點滴,myTV SUPER由前天(1日)起、逢周五推出一系列主演對談訪問,打響頭炮的是飾演張明芯的陳自瑤Yoyo及飾演潘善仁的羅子溢。

談到張明芯與潘善仁,不得不談二人於第五集的激情親熱場口,對於之前甚少拍親熱戲的Yoyo來說,她坦言拍攝時對於整個劇組、尤其監製及編審是投以百分百信任票:「我冇質疑過個劇本我應該係演少啲吖,定唔好演到咁,我哋呢個劇會講好多感情好豐富嘅Moment,就好似善仁同明芯即將要分開、又經歷咗咁多嘢,咁樣嘅場口或感情戲、先可以帶到佢同前夫嗰種感覺,我只能盡力調節心態去演好。」

Yoyo拋波給子溢並笑謂:「當然因為你呢個情場老手,真係帶得我好。」子溢聞言先是尷尬,之後搞笑說:「我從來冇質疑過自己嘅能力。」

Yoyo指拍攝《婚後事》時很難抽離,更瘋狂至「每日一喊」:「之前拍劇我可以好快走番出嚟,但呢套劇我同你(指子溢),都真係最多情緒戲同喊戲,個情緒困得太耐,真係每一日都有喊戲,就算最簡單嘅戲,都梗有一場(喊戲),但我覺得係好事,因為我已經喺個角色,唔想太抽離,我都驚自己入唔番去。」

子溢被Yoyo追問「對潘善仁的共鳴位」,子溢指出兩大共通點:「我會將所有責任攬上身,同埋我會沉溺自己嘅反思入面,成日自己諗嘢,又唔係好擅於表達,可能有時係男人嘅自尊心作祟,想自己諗方法解決同安慰自己。」

子溢續指與太太楊茜堯由拍拖到結婚也有10年,處理角色時感受很深:「真係覺得婚姻有高有低,會有唔啱嗌交時候,三日一小嗌,七日一大拗,可能為咗小朋友都會有啲分歧,同埋亦都明白到,一個男人結咗婚之後,係需要一啲空間去沉思,未必想逃避,可能係情緒抒發。」

(即時娛樂)