吳浩康上月為張致恒抱不平 雯雯事隔半個月撰文公開反駁 (14:42)

文章日期:2024年03月08日

吳浩康(Deep)上月演唱會前接受周國豐、伍仲衡的網上節目訪問,談及昔日同門張致恒(Steven)時突然「爆Seed」說「佢老婆唔好搞佢得唔得呀?唔好公開搞,匿埋搞,畀啲空間佢搵吓食」。事後有報道指張致恒老婆區燕雯(雯雯)不滿,在社交平台發文稱「我問心無愧,做自己想做嘅嘢,講自己想講嘅嘢,喺自己平台做自己。我唔需要人認同,亦唔需要批評我啱與錯」。事隔半個月,雯雯突然在Ig限時動態發文反駁吳浩康。

她說︰「我冇咁無聊搞任何人,正正常常一段婚姻,點解會搞成咁,唔會冇原因,只係我乜嘢都放晒喺塊面,唔識演啫!我唔會因為任何人滑雪話去改變我最初嘅自己,只可以講我要做一個懂得體諒嘅老婆,5年乜都做晒,我唔會再畀自己受任何委屈!如果要話我搞到自己老公事業冇咗,咁不如話五年時間,佢冇好好去反省同改變好自己,不斷重複自己嘅錯誤,先會導致到今日發生嘅事。冇人可以體會到五年發生過嘅事,亦冇人可以評論任何當中嘅細節,只可以講,多謝大家關心,如果我做嘅嘢係咁惡劣,我隨時歡迎我另一半同我離婚。希望下半年,不公開自己情緒,低調,可以換來兒子、狗狗健健康康,從此遠離複雜嘅世界」

(即時娛樂)